Povolte cookies a užívejte si naše stránky tak, jak jste zvyklí

Abyste na webu Kurzy pro radost snadno našli to, co hledáte, a nezobrazovaly se vám reklamy, které vás nezajímají, potřebujeme od vás souhlas se zpracováním souborů cookies.

Cookies jsou malé soubory, které se ukládají ve vašem prohlížeči. Díky nim vás na našem webu poznáme, a můžeme vám tak webové stránky zobrazit přesně podle vašich preferencí. Prohlížení našich stránek pak pro vás bude příjemnější a jednodušší.

Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ všechny cookies jednoduše povolíte. Pokud volitelné cookies povolit nechcete, klikněte na „Odmítnout vše“. Přehled cookies a podmínky jejich užívání si můžete přečíst zde.

Nastavení


 MENU

Zpřístupnit videolekce ZDARMA

Telefonování pro obchodníky - lepší pocity, lepší výsledky

Naučte se správnému obchodnímu telefonování, mějte lepší pocity i lepší výsledky z Vašich dohodnutých schůzek a obchodů.

4,8 5
(17 hodnocení)
  1 461 účastníků

Přehrát lekce ZDARMA

Vložte svůj e-mail

— nebo —

  • Kurz obsahuje 2 lekce zdarma
  • Doživotní přístup k lekcím
  • Certifikát o absolvování kurzu

Popis kurzu:

Objevíme spolu metody, jak správně telefonovat, představíme si základní pravidla při telefonování určená nejen pro obchodníky. Ukážeme si, jak vést hovory pro lepší pocity, jak snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnujeme. Předvedeme si telefonování s chutí, bez ostychu, bez nepříjemných pocitů a chyb. Vše se dá naučit a během tohoto kurzu se naučíme bravurně telefonovat.

V kurzu se dozvíte:

  • jak při telefonování zaujmout
  • jak nepojmout telefonování jako žádost či prezentaci
  • jaké jsou jednotlivé fáze telefonátu
  • jak představit co přinášíme
  • jak vtáhnout do děje
  • jak pojmout cíl telefonování
  • jak zvládnout námitky

Každému se hodí vědět, jak správně telefonovat. A pokud patří k Vaší práci telefonování, v tomto kurzu nám budou detailně představeny všechny dílčí kroky k tomu, abychom díky telefonu získávali nové klienty a nesetkávali se pouze s tradičním odmítáním. Zjistíme společně, jak správně strukturovat telefonní hovor. V kurzu telefonování si ukážeme, jak správně zaujmout. (zobrazit celý popis kurzu)

V kurzu, jak správně telefonovat, se naučíme hned na začátku klienty zaujmout. Pokud Vám potenciální zákazník zvedne telefon, máte pouze pár vteřin na to, abyste zaujali. Pokud se tak nestane a člověk na druhé straně nabude špatného pocitu, následně telefon zavěsí. Je třeba si také uvědomit, že telefonování není žádost nebo prezentace.

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak dlouhý by měl být vlastně telefonát? Jde přibližně o 3 - 4 minuty, proto dobře zvažte, co budete během hovoru do telefonu říkat. Projdeme si také jednotlivé fáze telefonátu a vysvětlíme si, jak při něm postupovat.

Musíte umět během chvilky správně představit, co vlastně přinášíte. Našemu zákazníkovi vždy musíme umět efektivně zdůvodnit, co mu můžete nabídnout a co tím získá. Vtáhnutí do děje se dá naučit. V této fázi telefonátu je dobré vtáhnout potenciálního klienta do děje, a to se většinou děje pomocí dobře strukturovaných otázek.

Během kurzu, jak správně telefonovat, si projdeme všechny námitky, které obvykle klienti mají. Přijdeme často do fáze, kdy se objevují první námitky, a naučíme se s touto situací pracovat. Námitky se dají velmi dobře zvládnout. Vždy musíme mít jasně stanovený cíl telefonování a toho se nesmíme vzdát. Dobře stanovený cíl telefonování je totiž prvním krokem k úspěchu.

Organizace práce je důležitá ať děláme cokoliv a to platí také pro telefonování. Proto si i během kurzu jak správně telefonovat řekneme, jak si efektivně práci zorganizovat. Telefonování nám zabere určitý čas a je potřeba tento čas trávit velmi cíleně a efektivně vyžít každou minutu. Zorganizujeme si dobře svoji práci také při telefonování.

V kurzu si ukážeme, jak správně telefonovat, základy telefonování, jak snížit odmítání a zvýšit produktivitu času:

  • projdeme si, jak správně strukturovat telefonní hovor a zaujmout během telefonování
  • zjistíme, jak zaujmout klienta hned na začátku telefonování během pár vteřin
  • délka hovoru by měla být přibližně 3 - 4 minuty, co říkat během hovoru do telefonu
  • projdeme si jednotlivé fáze telefonátu a jak při telefonování postupovat
  • představit, co vlastně přinášíme, co klientovi můžete nabídnout a co tím získá
  • vtáhnutí potenciálního klienta do děje pomocí dobře strukturovaných otázek
  • časté námitky, které obvykle klienti mají, a naučíme se s touto situací pracovat
  • organizace práce při efektivním telefonování a stanovení cíle telefonování

Lektorem kurzu Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky je Míra Princ a ukáže nám, jak z telefonování získat lepší pocit, snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnujeme. Předá nám zkušenosti s obchodem a telefonováním, které shromáždil za mnoho let v České republice, Evropě, USA a Kanadě. Pořádá semináře, vystupuje na konferencích, vydává články, knihy, audio a video nahrávky.

Lekce kurzu:

1
Jak zaujmout
18:03
18:03

Pokud Vám potenciální zákazník zvedne telefon, máte pouze pár vteřin na to, abyste zaujali. Pokud se tak nestane a člověk na druhé straně nabude špatného pocitu, zavěsí.

Jak správně strukturovat telefonní hovor?

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak dlouhý by měl být telefonát? Přibližně 3-4 minuty, proto dobře zvažte, co budete říkat.

V tomto dílu si představíme jednotlivé fáze telefonátu a vysvětlíme si, jak postupovat.

Vašemu zákazníkovi musíte zdůvodnit, co mu můžete nabídnout a co tím získá.

V této fázi telefonátu je dobré vtáhnout potenciálního klienta do děje, a to se většinou děje pomocí dobře strukturovaných otázek.

7
Námitky
23:16
23:16

Došli jsme do fáze, kdy se objevují první námitky. Jak s nimi pracovat?

Dobře stanovený cíl telefonování je první krok k úspěchu.

Telefonování Vám zabere určitý čas a je potřeba tento čas trávit efektivně. Zorganizujte si dobře svoji práci telefonování.

Zde můžete komunikovat s lektorem a ostatními účastníky kurzu.

Hodnocení a komentáře:

Pro přidání hodnocení je nutné přihlásit se

Profilová fotografie

Iveta Kaštovská

24. 1. 2023

Moc pěkný kurz, který se dá skvěle uplatnit v praxi.

Profilová fotografie

Kurzy pro radost

Děkujeme za hodnocení.

Profilová fotografie

Olga Kočová

10. 8. 2022

Kurz je inspirativní, ihned jsem použila. Líbí se mi jeho uspořádání do lekcí, které dovolí kdykoliv ihned najít tu správnou část, kterou potřebuju...

Profilová fotografie

Kurzy pro radost

Děkujeme za milé hodnocení.

Profilová fotografie

Tomáš Krejčí

25. 7. 2022

Výborný kurz. Pan Princ ví o čem mluví a hlavně vše naprosto po lopatě vysvětluje. Pro praxi velmi užitečné, spousta rad, nápadů a doporučwní, které se určitě hodí.

Profilová fotografie

Kurzy pro radost

Děkujeme za hodnocení.

Profilová fotografie

Pavel Mauc

11. 8. 2023

No já tedy si nejsem tak úplně jistý, ale je tu hodně paušalizováno. Mě kurz neoslovil a nekoupím si ho.

Profilová fotografie

Mikuláš Halász

7. 8. 2023

Mám aj knižku od pána Princa a teda do zbierky musí byť aj tento kurz. Ja som ho uvítal, pretože u nás vo firme teraz dosť tlačia na telefonovanie. Tak, keď sa môžem pochváliť, pár obchodov vďaka lepšiemu telefonovaniu aj prebehlo. Veľmi sa mi páči teória a pomoc s pochopením určitých súvislostí s volaním. Nikto mi to doteraz nevedel vysvetliť. Za čo ďakujem! : ))

Zobrazit další hodnocení (17 hodnocení)

Objevte podobné kurzy

Téma: Dárky pro muže  ·  Dárky pro ženy  ·  Dárky pro babičku  ·  Dárky pro maminku  ·  Dárky pro kamarádku  ·  Dárky pro přítele  ·  Dárky pro tátu  ·  Dárky pro přítelkyni

Kategorie: Byznys

O lektorovi:

Lektor

Míra Princ - Specialista přes obchodní telefonickou komunikaci

1 kurz

Těm, kdo se chtějí zlepšit v telefonování ukazuji, jak z telefonování získat lepší pocit, snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnují. Čerpám přitom ze zkušeností s obchodem a telefonováním, které jsem nashromáždil za více než 20 let práce v České republice, Evropě, USA a Kanadě. Několik posledních let se o ně dělím prostřednictvím seminářů, vystoupení na konferencích, článků, knihy a audio a video nahrávek. Více najdete na mých stránkách www.prodejpotelefonu.cz. Telefonujte s chutí. Žijte v pohodě.

Časté dotazy ke kurzu:

Pokud si dnes pořídím celý kurz, budu k němu mít přístup okamžitě?

Ano. Pouze v případě platby bankovním převodem je třeba počítat se zpožděním 1 - 3 dny. Z tohoto důvodu doporučujeme úhradu kartou nebo online převodem.

Pořídím-li si celý kurz, získám jej okamžitě celý nebo se lekce postupně odemykají?

V případě pořízení kompletního kurzu získáváte okamžitě všechny lekce naráz a můžete si je procházet bez jakéhokoliv omezení.

Mohu si kurz stáhnout do svého PC?

Ne, to bohužel není možné z bezpečnostních důvodů. K prohlížení lekcí kurzu je nutné připojení k internetu.

Mohu platit v eurech?

Ano. Zvolte ve svém profilu na www.kurzyproradost.cz/ucet/zmenit-udaje v poli "Stát" Slovensko (případně jinou zemi). Pak uvidíte ceny na webu v eurech a v eurech můžete i platit.

Kolik tento kurz obsahuje lekcí zdarma?

Všechny naše kurzy obsahují neplacené a placené lekce. Tento kurz obsahuje 2 lekce zdarma a 7 lekcí placených.

Jak funguje garance vrácení peněz?

Naše 100% garance vrácení peněz znamená, že pokud zakoupený kurz nesplní vaše očekávání, vrátíme vám vaši platbu ze kurz zpět. Nemusíte nám vůbec nic vysvětlovat, stačí nám napsat nebo zavolat. Tuto garanci můžete využít do patnácti dnů od zakoupení kurzu.

Mohlo by Vás zajímat:

Všechny naše kurzy obsahují neplacenou a placenou část.

Vstup do kurzu je vždy zdarma a nikdy nezavazuje k nákupu.

U placených částí vždy platí 100% záruka vrácení peněz.

Naše kurzy můžete přehrávat kdykoliv na PC, mobilu i tabletu.

×

Doplňte své jméno a příjmení:

Přeskočit

CHCI DAROVAT

dárkový poukaz

JAK POUŽÍT

dárkový poukaz

DÁRKOVÉ POUKAZY