Objevíme spolu metody, jak správně telefonovat, představíme si základní pravidla při telefonování určená nejen pro obchodníky. Ukážeme si, jak vést hovory pro lepší pocity, jak snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnujeme. Předvedeme si telefonování s chutí, bez ostychu, bez nepříjemných pocitů a chyb. Vše se dá naučit a během tohoto kurzu se naučíme bravurně telefonovat.
Každému se hodí vědět, jak správně telefonovat. A pokud patří k Vaší práci telefonování, v tomto kurzu nám budou detailně představeny všechny dílčí kroky k tomu, abychom díky telefonu získávali nové klienty a nesetkávali se pouze s tradičním odmítáním. Zjistíme společně, jak správně strukturovat telefonní hovor. V kurzu telefonování si ukážeme, jak správně zaujmout.
(zobrazit celý popis kurzu)
V kurzu, jak správně telefonovat, se naučíme hned na začátku klienty zaujmout. Pokud Vám potenciální zákazník zvedne telefon, máte pouze pár vteřin na to, abyste zaujali. Pokud se tak nestane a člověk na druhé straně nabude špatného pocitu, následně telefon zavěsí. Je třeba si také uvědomit, že telefonování není žádost nebo prezentace.
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak dlouhý by měl být vlastně telefonát? Jde přibližně o 3 - 4 minuty, proto dobře zvažte, co budete během hovoru do telefonu říkat. Projdeme si také jednotlivé fáze telefonátu a vysvětlíme si, jak při něm postupovat.
Musíte umět během chvilky správně představit, co vlastně přinášíte. Našemu zákazníkovi vždy musíme umět efektivně zdůvodnit, co mu můžete nabídnout a co tím získá. Vtáhnutí do děje se dá naučit. V této fázi telefonátu je dobré vtáhnout potenciálního klienta do děje, a to se většinou děje pomocí dobře strukturovaných otázek.
Během kurzu, jak správně telefonovat, si projdeme všechny námitky, které obvykle klienti mají. Přijdeme často do fáze, kdy se objevují první námitky, a naučíme se s touto situací pracovat. Námitky se dají velmi dobře zvládnout. Vždy musíme mít jasně stanovený cíl telefonování a toho se nesmíme vzdát. Dobře stanovený cíl telefonování je totiž prvním krokem k úspěchu.
Organizace práce je důležitá ať děláme cokoliv a to platí také pro telefonování. Proto si i během kurzu jak správně telefonovat řekneme, jak si efektivně práci zorganizovat. Telefonování nám zabere určitý čas a je potřeba tento čas trávit velmi cíleně a efektivně vyžít každou minutu. Zorganizujeme si dobře svoji práci také při telefonování.
V kurzu si ukážeme, jak správně telefonovat, základy telefonování, jak snížit odmítání a zvýšit produktivitu času:
- projdeme si, jak správně strukturovat telefonní hovor a zaujmout během telefonování
- zjistíme, jak zaujmout klienta hned na začátku telefonování během pár vteřin
- délka hovoru by měla být přibližně 3 - 4 minuty, co říkat během hovoru do telefonu
- projdeme si jednotlivé fáze telefonátu a jak při telefonování postupovat
- představit, co vlastně přinášíme, co klientovi můžete nabídnout a co tím získá
- vtáhnutí potenciálního klienta do děje pomocí dobře strukturovaných otázek
- časté námitky, které obvykle klienti mají, a naučíme se s touto situací pracovat
- organizace práce při efektivním telefonování a stanovení cíle telefonování
Lektorem kurzu Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky je Míra Princ a ukáže nám, jak z telefonování získat lepší pocit, snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnujeme. Předá nám zkušenosti s obchodem a telefonováním, které shromáždil za mnoho let v České republice, Evropě, USA a Kanadě. Pořádá semináře, vystupuje na konferencích, vydává články, knihy, audio a video nahrávky.
Ivet Kas
24.1.2023
Moc pěkný kurz, který se dá skvěle uplatnit v praxi.
Kurzy pro radost
Děkujeme za hodnocení.