MENU

 Hledat

Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky

Naučte se správnému obchodnímu telefonování, mějte lepší pocity i lepší výsledky z Vašich dohodnutých schůzek a obchodů.

517
ÚČASTNÍKŮ KURZU
5,0 z 5 (4 hodnocení)
  Vstoupit do kurzu ZDARMA Získat bezplatné členství

Do kurzu již vstoupilo
  517 účastníků

  • Registrace zdarma do 10 vteřin
  • Doživotní přístup k videím
  • Nemusíte nikam chodit
  • Přehrajete v tabletu i mobilu
  • 100% garance kvality

Popis kurzu:

Objevíme spolu metody, jak správně telefonovat, představíme si základní pravidla při telefonování určená nejen pro obchodníky. Ukážeme si, jak vést hovory pro lepší pocity, jak snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnujeme. Předvedeme si telefonování s chutí, bez ostychu, bez nepříjemných pocitů a chyb. Vše se dá naučit a během tohoto kurzu se naučíme bravurně telefonovat.

V kurzu se dozvíte:

  • jak při telefonování zaujmout
  • jak nepojmout telefonování jako žádost či prezentaci
  • jaké jsou jednotlivé fáze telefonátu
  • jak představit co přinášíme
  • jak vtáhnout do děje
  • jak pojmout cíl telefonování
  • jak zvládnout námitky

Každému se hodí vědět, jak správně telefonovat. A pokud patří k Vaší práci telefonování, v tomto kurzu nám budou detailně představeny všechny dílčí kroky k tomu, abychom díky telefonu získávali nové klienty a nesetkávali se pouze s tradičním odmítáním. Zjistíme společně, jak správně strukturovat telefonní hovor. V kurzu telefonování si ukážeme, jak správně zaujmout. (zobrazit celý popis kurzu)

V kurzu, jak správně telefonovat, se naučíme hned na začátku klienty zaujmout. Pokud Vám potenciální zákazník zvedne telefon, máte pouze pár vteřin na to, abyste zaujali. Pokud se tak nestane a člověk na druhé straně nabude špatného pocitu, následně telefon zavěsí. Je třeba si také uvědomit, že telefonování není žádost nebo prezentace.

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak dlouhý by měl být vlastně telefonát? Jde přibližně o 3 - 4 minuty, proto dobře zvažte, co budete během hovoru do telefonu říkat. Projdeme si také jednotlivé fáze telefonátu a vysvětlíme si, jak při něm postupovat.

Musíte umět během chvilky správně představit, co vlastně přinášíte. Našemu zákazníkovi vždy musíme umět efektivně zdůvodnit, co mu můžete nabídnout a co tím získá. Vtáhnutí do děje se dá naučit. V této fázi telefonátu je dobré vtáhnout potenciálního klienta do děje, a to se většinou děje pomocí dobře strukturovaných otázek.

Během kurzu, jak správně telefonovat, si projdeme všechny námitky, které obvykle klienti mají. Přijdeme často do fáze, kdy se objevují první námitky, a naučíme se s touto situací pracovat. Námitky se dají velmi dobře zvládnout. Vždy musíme mít jasně stanovený cíl telefonování a toho se nesmíme vzdát. Dobře stanovený cíl telefonování je totiž prvním krokem k úspěchu.

Organizace práce je důležitá ať děláme cokoliv a to platí také pro telefonování. Proto si i během kurzu jak správně telefonovat řekneme, jak si efektivně práci zorganizovat. Telefonování nám zabere určitý čas a je potřeba tento čas trávit velmi cíleně a efektivně vyžít každou minutu. Zorganizujeme si dobře svoji práci také při telefonování.

V kurzu si ukážeme, jak správně telefonovat, základy telefonování, jak snížit odmítání a zvýšit produktivitu času:

  • projdeme si, jak správně strukturovat telefonní hovor a zaujmout během telefonování
  • zjistíme, jak zaujmout klienta hned na začátku telefonování během pár vteřin
  • délka hovoru by měla být přibližně 3 - 4 minuty, co říkat během hovoru do telefonu
  • projdeme si jednotlivé fáze telefonátu a jak při telefonování postupovat
  • představit, co vlastně přinášíme, co klientovi můžete nabídnout a co tím získá
  • vtáhnutí potenciálního klienta do děje pomocí dobře strukturovaných otázek
  • časté námitky, které obvykle klienti mají, a naučíme se s touto situací pracovat
  • organizace práce při efektivním telefonování a stanovení cíle telefonování

Lektorem kurzu Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky je Míra Princ a ukáže nám, jak z telefonování získat lepší pocit, snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnujeme. Předá nám zkušenosti s obchodem a telefonováním, které shromáždil za mnoho let v České republice, Evropě, USA a Kanadě. Pořádá semináře, vystupuje na konferencích, vydává články, knihy, audio a video nahrávky.

Lekce kurzu:

1
Jak zaujmout
18:03
18:03

Pokud Vám potenciální zákazník zvedne telefon, máte pouze pár vteřin na to, abyste zaujali. Pokud se tak nestane a člověk na druhé straně nabude špatného pocitu, zavěsí.

Jak správně strukturovat telefonní hovor?

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak dlouhý by měl být telefonát? Přibližně 3-4 minuty, proto dobře zvažte, co budete říkat.

V tomto dílu si představíme jednotlivé fáze telefonátu a vysvětlíme si, jak postupovat.

Vašemu zákazníkovi musíte zdůvodnit, co mu můžete nabídnout a co tím získá.

V této fázi telefonátu je dobré vtáhnout potenciálního klienta do děje, a to se většinou děje pomocí dobře strukturovaných otázek.

7
Námitky
23:16
23:16

Došli jsme do fáze, kdy se objevují první námitky. Jak s nimi pracovat?

Dobře stanovený cíl telefonování je první krok k úspěchu.

Telefonování Vám zabere určitý čas a je potřeba tento čas trávit efektivně. Zorganizujte si dobře svoji práci telefonování.

Hodnocení:

Pro přidání hodnocení je nutné se přihlásit.

Profilová fotografie

Silly. cz

Dobrý den, kurz se mi velice líbil a naučil mě přínosným věcem v rámci telefonování. Určitě doporučuji..

Profilová fotografie

Soňa Stösselová Buchtová

Doberý den, Váš kurz pro radost je velmi pěkný. Seznámí s novými informacemi, lektor s mnoholetou praxí v zahraničí a firmách v České Republice je velmi příjemný, zaujme vlastními zkušenostmi a příklady jak zaujmout.

Profilová fotografie

Libor Pavlík

Perfektní návody, přijdou si tady na své jak úplní začátečníci, tak zkušenější. Skvělé jsou ukázky, které v žádných knihách nenajdete a formou videa jsou mnohem zapamatovatelnější.

Profilová fotografie

Eva Štálová

skvělé seznámení s novými informacemi, příjemný lektor s mnoholetou praxí v zahraničí a firmách v České Republice, vlastní zkušenosti příklady jak zaujmout.

Profilová fotografie

Eva Štálová

skvělé seznámení s novými informacemi, příjemný lektor s mnoholetou praxí v zahraničí a firmách v České Republice, vlastní zkušenosti příklady jak zaujmout.

O lektorovi:

Lektor

Míra Princ - Specialista přes obchodní telefonickou komunikaci

Těm, kdo se chtějí zlepšit v telefonování ukazuji, jak z telefonování získat lepší pocit, snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnují. Čerpám přitom ze zkušeností s obchodem a telefonováním, které jsem nashromáždil za více než 20 let práce v České republice, Evropě, USA a Kanadě. Několik posledních let se o ně dělím prostřednictvím seminářů, vystoupení na konferencích, článků, knihy a audio a video nahrávek. Více najdete na mých stránkách www.prodejpotelefonu.cz. Telefonujte s chutí. Žijte v pohodě.

Mohlo by Vás zajímat:

  • Kurz

    1 433 účastníků

    Krok za krokem sebekoučem

    Lektor

    Lenka Benešová
    lektor1 433 x

  • Krok za krokem sebekoučem

    Naučte se stát krok za krokem sebekoučem, zjistěte, jak funguje osobní koučink a jednotlivé techniky koučování.

  • Kurz

    845 účastníků

    Microsoft Office s titulky pro neslyšící

    Lektor

    Aneta Bajerová
    lektor845 x

  • Microsoft Office s titulky pro neslyšící

    Naučte se pracovat s Microsoft Word, Excel i Powerpoint v tomto jedinečném kurzu doplněném o titulky pro neslyšící.

  • Kurz

    2 989 účastníků

    Excel pro začátečníky

    Lektor

    Josef Cvrček
    lektor2 989 x

  • Excel pro začátečníky

    V kurzu Excel pro začátečníky se dozvíme užitečné návody a informace, naučíme se Excel funkčně a efektivně používat.

  • Kurz

    1 329 účastníků

    Radost z prodeje

    Lektor

    Pavel Fara, Peter Urbanec
    lektor1 329 x

  • Radost z prodeje

    Kurz prodejních dovedností určený pro obchodníky a prodejce, zpracovaný zcela jedinečnou formou.

  • Kurz

    943 účastníků

    WEBZISK: Komplexní průvodce vyděláváním na internetu

    Lektor

    Tomáš Dekan
    lektor943 x

  • WEBZISK: Komplexní průvodce vyděláváním na internetu

    Webzisk Vám ve 26 videích vysvětlí, jak kliknutí za kliknutím začít vydělávat peníze na internetu.

  • Kurz

    517 účastníků

    Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky

    Lektor

    Míra Princ
    lektor517 x

  • Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky

    Naučte se správnému obchodnímu telefonování, mějte lepší pocity i lepší výsledky z Vašich dohodnutých schůzek a obchodů.

Všechny naše kurzy obsahují neplacenou a placenou část.

Vstup do kurzu je vždy zdarma a nikdy nezavazuje k nákupu.

U placených částí vždy platí 100% záruka vrácení peněz.

Naše kurzy můžete přehrávat kdykoliv na PC, mobilu i tabletu.

CHCI SE STÁT LEKTOREM

Máte zájem stát se lektorem a natočit svůj kurz?

VÍCE INFORMACÍ    

CHCI DAROVAT

dárkový poukaz

JAK POUŽÍT

dárkový poukaz

DÁRKOVÉ POUKAZY