Používání cookies - aby web fungoval jak má:

Abyste na webu Kurzy pro radost snadno našli to, co hledáte a nezobrazovaly se vám reklamy, které vás nezajímají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" všechny cookies jednoduše povolíte.

Cookies jsou malé soubory, které se ukládají ve vašem prohlížeči. Podle nich vás na našem webu poznáme a zobrazíme vám web tak, aby všechno fungovalo správně a podle vašich preferencí. Přehled cookies a podmínky jejich užívání si můžete přečíst zde.



 MENU

Jak zvládat stres a předcházet vyhoření pomocí mindfulness

V kurzu Marka Vicha „Jak zvládat stres a předcházet vyhoření pomocí mindfulness" se dozvíte, jak se vypořádat se stresem a jak efektivně relaxovat.

5,0 5
(3 hodnocení)
  549 účastníků

Přehrát lekce ZDARMA

Vložte svůj e-mail

— nebo —

  • Kurz obsahuje 5 lekcí zdarma
  • Doživotní přístup k lekcím
  • Certifikát o absolvování kurzu

Popis kurzu:

Stres je jednou z hlavních výzev většiny z nás. Tlak na výkon v práci, rodina a výchova dětí, zdravotní stav, krize ve společnosti – to vše a mnohé další nás může dostávat pod nepříjemný tlak častěji, než bychom chtěli. Proto tu pro vás máme tento mindfulness kurz (mindfulness = všímavost).

V kurzu „Jak zvládat stres a předcházet vyhoření pomocí mindfulness" se společně s lektorem Markem Vichem naučíte, jak přemíru stresu zvládnout.

V kurzu se naučíte:

  • jak účinně zvládat stresové situace
  • jak uvolnit nepříjemné emoce jako strach, hněv nebo vina
  • jak efektivně relaxovat a odpočívat v každodenním režimu
  • jak dlouhodobě cítit více klidu a pohody doma i v práci
  • jak zlepšit svoji soustředěnost a efektivitu
  • jak překonat únavu a nespavost
  • jak úspěšně zavést praxi mindfulness do svého života a maximálně využít její potenciál

Stres umí být i prospěšný. Pokud ho ale zažíváme příliš mnoho, škodí našemu zdraví, výkonu i spokojenosti a může přerůst i ve stav totálního vyčerpání a rezignace, kterému se dnes říká syndrom vyhoření.  

Naštěstí lze problém stresu i vyhoření účinně řešit a tento kurz mindfulness vám ukáže, jak na to.  (zobrazit celý popis kurzu)

Naučíte se čtyři účinné techniky mindfulness, které vám pomohou vnést více uvolnění, bdělosti a klidu do každodenního života. Mindfulness neboli všímavost je schopnost uvědomovat si události v přítomném okamžiku. Stovky vědeckých studií opakovaně potvrdily její příznivé výsledky pro zvládání stresu, prevenci vyhoření, zlepšení pozornosti i zkvalitnění osobních i profesních vztahů. Proto jsou kurzy mindfulness v dnešní době tolik vyhledávané. Pojďte se společně s Markem Vichem naučit, jak zažívat více pohody a klidu v každodenním životě!

Lekce kurzu:

V prvním dílu tohoto kurzu zvládání stresu se podíváme na to, proč a v čem je dnešní doba tak psychicky náročná. Řekneme si, co je stres a pracovní vyhoření, jaké jsou jejich dopady na naše zdraví, spokojenost a efektivitu a jak se s nimi nejlépe vypořádat.

V druhém dílu se seznámíme s mindfulness neboli všímavostí, která je vědecky ověřenou cestou zvládání stresu a prevencí vyhoření. Dozvíte se, jak se díky mindfulness můžete cítit ve svém životě lépe.

Jednoduchá a účinná metoda úlevy od stresu a zvýšení bdělosti v každodenním životě.

Dozvíte se praktické tipy, které vám pomohou aplikovat tuto meditaci do každodenního života a díky tomu účinně snižovat stres. Pokud se vám „Chvilka pro sebe“ líbí, doporučuji v ní pravidelně pokračovat v každodenním režimu. Můžete ji praktikovat s nahrávkou v předchozím videu a nebo využít alternativní nahrávku, kterou najdete u šestého dílu.

V tomto dílu mindfulness kurzu si rozdělíme stres na prospěšný eustres a škodlivý distres a ukážeme si, jak tyto dva typy stresu rozeznat v každodenním životě. Představíme si situace, ve kterých je stres prospěšný, i situace, ve kterých škodí.

V sedmém dílu pronikneme hlouběji do biologie i psychologie stresu. Dozvíte se, co znamená biologicko-psychologická rovnováha a jak ji udržovat. Pochopíte, proč je preventivní odpočinek tak důležitou součástí našeho zdraví i spokojenosti.

Jádrem a hlavní příčinou škodlivého stresu jsou nahromaděné emoce, které si neuvědomujeme a neumíme s nimi pracovat. V tomto dílu kurzu mindfulness se emocím podíváme pod pokličku.

Pracovní vyhoření je v první řadě důsledkem dlouhodobého intenzivního a chronického stresu. V tomto videu se důkladněji podíváme na to, jak pracovní vyhoření vzniká, jaká rizika přináší a jak ho zvládat.

V desátém dílu si představíme meditace „Body-scan”, „Rekapitulace” a „Přijetí a uvolnění emocí”, které tvoří jádro tohoto kurzu.

Meditace „Body-scan“ je velmi účinnou cestou pro hlubší uvolnění od stresu. Pomáhá lépe vnímat tělo a přirozeně uvolňovat napětí, které se v nás nahromadilo. Mnohým lidem tato praxe zlepšuje spánek.

Ve dvanáctém dílu tohoto mindfulness kurzu se dozvíte praktické tipy, které vám pomohou aplikovat meditaci „Body-scan“ nebo její prvky do každodenního života a zlepšit díky tomu vnímání těla a podpořit své uvolnění.

Pomocí „Rekapitulace“ máme možnost do-uvědomit si určité předešlé časové období, většinou uplynulý den. I dny, které proběhly v napětí a neklidu, můžete díky tomu zakončit pozitivněji a klidněji. Některým lidem tato praxe mimo jiné zlepšuje i paměť.

Ve čtrnáctém dílu toho kurzu mindfulness najdete několik tipů, jak nejlépe využít praxi „Rekapitulace“ v každodenním životě.

V tomto dílu si představíme nejdůležitější meditaci tohoto mindfulness kurzu.Tato praxe umožňuje řešit samotné jádro nepříjemného stresu, kterým jsou nakumulované těžké emoce. Praxe představuje jednoduchou formu emočního úklidu, který při pravidelné aplikaci vede k uvolňování hluboce zakořeněného vnitřního napětí.

V tomto dílu si meditaci ještě blíže vysvětlíme a představíme si tipy, díky kterým je možné její potenciál plně využít v každodenním životě.

Po absolvování všech meditací se podíváme na to, jak tuto praxi zavést do každodenního života a jak z ní mít radost i dlouhodobý prospěch.

Gratuluji, úspěšně jste se dostali na konec tohoto kurzu mindfulness! Nyní již zbývá jen shrnout jeho nejdůležitější části a dodat pár podpůrných slov na rozloučenou.

Zde můžete komunikovat s lektorem a ostatními účastníky kurzu.

Hodnocení a komentáře:

Pro přidání hodnocení je nutné přihlásit se

Profilová fotografie

Yvona Dolejšová

5.12.2023

Dobrý den,
kurz nazvaný Jak zvládat stress a předcházet vyhoření pomocí mindfulness je určitě velmi užitečný pro každého z nás. Dlouho jsem si myslela, že musím změnit ostatní, postupně však zjišťuji, že jde hlavně o to jak se sama k situacím postavím. Věřím, že při pravidelných meditacích budu na svět hledět s větším klidem a pokorou. Děkuji Vám za tento kurz.

Profilová fotografie

Marek Vich

Dobrý den, děkuji Vám za milou zpětnou vazbu. Mám radost, že Vás kurz dovedl k takovému uvědomění, se kterým, věřím, může přicházet i určitá úleva. Přeji, ať se daří. Mějte se krásně. Marek

Profilová fotografie

Milada Stehlíková

18.9.2023

Dobrý den, v dnešní době je takovýto kurz přímo pokad, zastavíme se, zamyslíme se nad svým způsobem života a jen my sami něco se sebou dokážeme udělat. Děkuji za kurz, našla jsem zde mnoho informací, které využiju.

Profilová fotografie

Marek Vich

Hezký den, Milado. Děkuji za hezkou zpětnou vazbu. Těší mě, že je pro Vás přínosný. Mějte se krásně :)

Profilová fotografie

Mikuláš Halász

12.9.2023

Veľa vecí ste mi objasnili čo sa týka emócií. Za to veľmi ďakujem. Tiež ste mi vniesli do života ďalšiu možnosť, ako si ukončovať deň. Tomu sa veľmi teším. Hlavne sa teším, že ste urobili tento kurz Vy - Vy chlap študovaný človek v oblasti psychológie. Ďakujem ! : ))

Profilová fotografie

Marek Vich

Zdravím, Mikuláši. Moc děkuji za milý koment. Mám velkou radost, že Vám kurz takto pomáhá a přeji vše dobré :)

Objevte podobné kurzy

Téma: Kurzy osobního rozvoje  ·  Kurzy pro ženy  ·  Dárky pro muže  ·  Dárky pro ženy  ·  Dárky pro babičku  ·  Dárky pro maminku  ·  Dárky pro kamarádku  ·  Dárky pro přítele  ·  Dárky pro tátu  ·  Dárky pro přítelkyni

Kategorie: Osobní rozvoj

O lektorovi:

Lektor

Marek Vich - lektor mindfulness & terapeut

1 kurz

Mou rolí je pomáhat lidem nacházet sílu a klid v každodenním životě. Proto se věnuji vzdělávání v oblasti duševního zdraví, psychologie a seberozvoje. Působím jako lektor mindfulness, terapeut a vysokoškolský učitel. 

Vzdělávání se věnuji od roku 2008 a od roku 2014 působím jako lektor mindfulness. Spoluvytvořil jsem vědecky ověřený program Relational Mindfulness Training (RMT) a organizaci Mindfulness Club. V roce 2017 jsem na VŠE obdržel doktorát z manažerské psychologie a v současné době působím jako garant předmětů psychologie a manažerská psychologie na vysoké škole AMBIS.

Časté dotazy ke kurzu:

Pokud si dnes pořídím celý kurz, budu k němu mít přístup okamžitě?

Ano. Pouze v případě platby bankovním převodem je třeba počítat se zpožděním 1 - 3 dny. Z tohoto důvodu doporučujeme úhradu kartou nebo online převodem.

Pořídím-li si celý kurz, získám jej okamžitě celý nebo se lekce postupně odemykají?

V případě pořízení kompletního kurzu získáváte okamžitě všechny lekce naráz a můžete si je procházet bez jakéhokoliv omezení.

Mohu si kurz stáhnout do svého PC?

Ne, to bohužel není možné z bezpečnostních důvodů. K prohlížení lekcí kurzu je nutné připojení k internetu.

Mohu platit v eurech?

Ano. Zvolte ve svém profilu na www.kurzyproradost.cz/ucet/zmenit-udaje v poli "Stát" Slovensko (případně jinou zemi). Pak uvidíte ceny na webu v eurech a v eurech můžete i platit.

Kolik tento kurz obsahuje lekcí zdarma?

Všechny naše kurzy obsahují neplacené a placené lekce. Tento kurz obsahuje 5 lekcí zdarma a 13 lekcí placených.

Jak funguje garance vrácení peněz?

Naše 100% garance vrácení peněz znamená, že pokud zakoupený kurz nesplní vaše očekávání, vrátíme vám vaši platbu ze kurz zpět. Nemusíte nám vůbec nic vysvětlovat, stačí nám napsat nebo zavolat. Tuto garanci můžete využít do patnácti dnů od zakoupení kurzu.

Mohlo by Vás zajímat:

Všechny naše kurzy obsahují neplacenou a placenou část.

Vstup do kurzu je vždy zdarma a nikdy nezavazuje k nákupu.

U placených částí vždy platí 100% záruka vrácení peněz.

Naše kurzy můžete přehrávat kdykoliv na PC, mobilu i tabletu.

×

Doplňte své jméno a příjmení:

Přeskočit

CHCI DAROVAT

dárkový poukaz

JAK POUŽÍT

dárkový poukaz

DÁRKOVÉ POUKAZY