Používání cookies - aby web fungoval jak má:

Abyste na webu Kurzy pro radost snadno našli to, co hledáte a nezobrazovaly se vám reklamy, které vás nezajímají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" všechny cookies jednoduše povolíte.

Cookies jsou malé soubory, které se ukládají ve vašem prohlížeči. Podle nich vás na našem webu poznáme a zobrazíme vám web tak, aby všechno fungovalo správně a podle vašich preferencí. Přehled cookies a podmínky jejich užívání si můžete přečíst zde.



 MENU

Telefonování pro obchodníky - lepší pocity, lepší výsledky

Naučte se správnému obchodnímu telefonování, mějte lepší pocity i lepší výsledky z Vašich dohodnutých schůzek a obchodů.

4,9 5
(14 hodnocení)
  1 093 účastníků

Přehrát lekce ZDARMA

Vložte svůj e-mail
Vložte svůj e-mail

— nebo —

Získat bezplatné členství
  • Registrace zdarma do 10 vteřin
  • Doživotní přístup k videím
  • Nemusíte nikam chodit
  • Přehrajete v tabletu i mobilu
  • 100% garance kvality

Popis kurzu:

Objevíme spolu metody, jak správně telefonovat, představíme si základní pravidla při telefonování určená nejen pro obchodníky. Ukážeme si, jak vést hovory pro lepší pocity, jak snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnujeme. Předvedeme si telefonování s chutí, bez ostychu, bez nepříjemných pocitů a chyb. Vše se dá naučit a během tohoto kurzu se naučíme bravurně telefonovat.

V kurzu se dozvíte:

  • jak při telefonování zaujmout
  • jak nepojmout telefonování jako žádost či prezentaci
  • jaké jsou jednotlivé fáze telefonátu
  • jak představit co přinášíme
  • jak vtáhnout do děje
  • jak pojmout cíl telefonování
  • jak zvládnout námitky

Každému se hodí vědět, jak správně telefonovat. A pokud patří k Vaší práci telefonování, v tomto kurzu nám budou detailně představeny všechny dílčí kroky k tomu, abychom díky telefonu získávali nové klienty a nesetkávali se pouze s tradičním odmítáním. Zjistíme společně, jak správně strukturovat telefonní hovor. V kurzu telefonování si ukážeme, jak správně zaujmout. (zobrazit celý popis kurzu)

V kurzu, jak správně telefonovat, se naučíme hned na začátku klienty zaujmout. Pokud Vám potenciální zákazník zvedne telefon, máte pouze pár vteřin na to, abyste zaujali. Pokud se tak nestane a člověk na druhé straně nabude špatného pocitu, následně telefon zavěsí. Je třeba si také uvědomit, že telefonování není žádost nebo prezentace.

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak dlouhý by měl být vlastně telefonát? Jde přibližně o 3 - 4 minuty, proto dobře zvažte, co budete během hovoru do telefonu říkat. Projdeme si také jednotlivé fáze telefonátu a vysvětlíme si, jak při něm postupovat.

Musíte umět během chvilky správně představit, co vlastně přinášíte. Našemu zákazníkovi vždy musíme umět efektivně zdůvodnit, co mu můžete nabídnout a co tím získá. Vtáhnutí do děje se dá naučit. V této fázi telefonátu je dobré vtáhnout potenciálního klienta do děje, a to se většinou děje pomocí dobře strukturovaných otázek.

Během kurzu, jak správně telefonovat, si projdeme všechny námitky, které obvykle klienti mají. Přijdeme často do fáze, kdy se objevují první námitky, a naučíme se s touto situací pracovat. Námitky se dají velmi dobře zvládnout. Vždy musíme mít jasně stanovený cíl telefonování a toho se nesmíme vzdát. Dobře stanovený cíl telefonování je totiž prvním krokem k úspěchu.

Organizace práce je důležitá ať děláme cokoliv a to platí také pro telefonování. Proto si i během kurzu jak správně telefonovat řekneme, jak si efektivně práci zorganizovat. Telefonování nám zabere určitý čas a je potřeba tento čas trávit velmi cíleně a efektivně vyžít každou minutu. Zorganizujeme si dobře svoji práci také při telefonování.

V kurzu si ukážeme, jak správně telefonovat, základy telefonování, jak snížit odmítání a zvýšit produktivitu času:

  • projdeme si, jak správně strukturovat telefonní hovor a zaujmout během telefonování
  • zjistíme, jak zaujmout klienta hned na začátku telefonování během pár vteřin
  • délka hovoru by měla být přibližně 3 - 4 minuty, co říkat během hovoru do telefonu
  • projdeme si jednotlivé fáze telefonátu a jak při telefonování postupovat
  • představit, co vlastně přinášíme, co klientovi můžete nabídnout a co tím získá
  • vtáhnutí potenciálního klienta do děje pomocí dobře strukturovaných otázek
  • časté námitky, které obvykle klienti mají, a naučíme se s touto situací pracovat
  • organizace práce při efektivním telefonování a stanovení cíle telefonování

Lektorem kurzu Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky je Míra Princ a ukáže nám, jak z telefonování získat lepší pocit, snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnujeme. Předá nám zkušenosti s obchodem a telefonováním, které shromáždil za mnoho let v České republice, Evropě, USA a Kanadě. Pořádá semináře, vystupuje na konferencích, vydává články, knihy, audio a video nahrávky.

Lekce kurzu:

1
Jak zaujmout
18:03
18:03

Pokud Vám potenciální zákazník zvedne telefon, máte pouze pár vteřin na to, abyste zaujali. Pokud se tak nestane a člověk na druhé straně nabude špatného pocitu, zavěsí.

Jak správně strukturovat telefonní hovor?

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak dlouhý by měl být telefonát? Přibližně 3-4 minuty, proto dobře zvažte, co budete říkat.

V tomto dílu si představíme jednotlivé fáze telefonátu a vysvětlíme si, jak postupovat.

Vašemu zákazníkovi musíte zdůvodnit, co mu můžete nabídnout a co tím získá.

V této fázi telefonátu je dobré vtáhnout potenciálního klienta do děje, a to se většinou děje pomocí dobře strukturovaných otázek.

7
Námitky
23:16
23:16

Došli jsme do fáze, kdy se objevují první námitky. Jak s nimi pracovat?

Dobře stanovený cíl telefonování je první krok k úspěchu.

Telefonování Vám zabere určitý čas a je potřeba tento čas trávit efektivně. Zorganizujte si dobře svoji práci telefonování.

Hodnocení a komentáře:

Pro přidání hodnocení je nutné se přihlásit.

Profilová fotografie

Tomáš Krejčí

25.7.2022

Výborný kurz. Pan Princ ví o čem mluví a hlavně vše naprosto po lopatě vysvětluje. Pro praxi velmi užitečné, spousta rad, nápadů a doporučwní, které se určitě hodí.

Profilová fotografie

Jana Radostová

30.5.2022

Sice nejsem obchodník, ale video se mi líbilo a dozvěděla jsem se spoustu zajímavostí a troufám si tvrdit, že je využiji v praxi. Děkuji za tento kurz!

Profilová fotografie

Jana Marková Žamberská

28.12.2021

kurzu se mi moc líbí nabízí jednoduché a jasné vysvětlení všeho podstatného, dozvěděla jsem se spoustu užitečných rad za úžasnú cenu .

Profilová fotografie

Lenka Kobrová

15.12.2021

Kurz mi dal hodně. Pomohl mi vtáhnout do rozhovoru i volající, kdy se uvolnili a někteří i zavtipkovali. Určitě doporučuji

Profilová fotografie

Pavla Belanová

21.1.2021

Dobrý den, přehrála jsem si části zdarma. Moc se mi líbilo úvodní video, kdy vidím všechny ty volající, kteří mi něco nabízejí. Volají přesně způsobem, který uvádíte jaké špatný.

Zobrazit další hodnocení (14 hodnocení)

Objevte podobné kurzy

Kategorie: Byznys

O lektorovi:

Lektor

Míra Princ - Specialista přes obchodní telefonickou komunikaci

Těm, kdo se chtějí zlepšit v telefonování ukazuji, jak z telefonování získat lepší pocit, snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnují. Čerpám přitom ze zkušeností s obchodem a telefonováním, které jsem nashromáždil za více než 20 let práce v České republice, Evropě, USA a Kanadě. Několik posledních let se o ně dělím prostřednictvím seminářů, vystoupení na konferencích, článků, knihy a audio a video nahrávek. Více najdete na mých stránkách www.prodejpotelefonu.cz. Telefonujte s chutí. Žijte v pohodě.

Časté dotazy ke kurzu:

Pokud si dnes pořídím celý kurz, budu k němu mít přístup okamžitě?

Ano. Pouze v případě platby bankovním převodem je třeba počítat se zpožděním 1 - 3 dny. Z tohoto důvodu doporučujeme úhradu kartou nebo online převodem.

Pořídím-li si celý kurz, získám jej okamžitě celý nebo se lekce postupně odemykají?

V případě pořízení kompletního kurzu získáváte okamžitě všechny lekce naráz a můžete si je procházet bez jakéhokoliv omezení.

Mohu si kurz stáhnout do svého PC?

Ne, to bohužel není možné z bezpečnostních důvodů. K prohlížení lekcí kurzu je nutné připojení k internetu.

Mohu platit v eurech?

Ano. Zvolte ve svém profilu na www.kurzyproradost.cz/ucet/zmenit-udaje v poli "Stát" Slovensko (případně jinou zemi). Pak uvidíte ceny na webu v eurech a v eurech můžete i platit.

Mohlo by Vás zajímat:

  • Kurz nejlepších manažerských dovedností aneb Jak působit na lidi

    Kurz nejlepších manažerských dovedností aneb Jak působit na lidi

    Alexander Birčák  521 ×Účastníků kurzu

    5,0
    (4)
  • Kurz nejlepších manažerských dovedností aneb Jak působit na lidi

    V Kurzu nejlepších manažerských dovedností se s lektorem Alexandrem Birčákem naučíte zlepšovat vztahy a zvyšovat výkony na pracovišti.

  • SEO a UX pro kategorie e-shopu

    SEO a UX pro kategorie e-shopu

    Michal Binka  60 ×Účastníků kurzu

    5,0
    (0)
  • SEO a UX pro kategorie e-shopu

    V kurzu „SEO a UX pro kategorie e-shopu" s lektorem Michalem Binkou se naučíte správně optimalizovat stránky pro vyhledávače.

  • Radost z prodeje

    Radost z prodeje

    Pavel Fara, Peter Urbanec  2 703 ×Účastníků kurzu

    4,9
    (16)
  • Radost z prodeje

    Kurz prodejních dovedností určený pro obchodníky a prodejce, zpracovaný zcela jedinečnou formou.

  • Telefonování pro obchodníky - lepší pocity, lepší výsledky

    Telefonování pro obchodníky - lepší pocity, lepší výsledky

    Míra Princ  1 093 ×Účastníků kurzu

    4,9
    (14)
  • Telefonování pro obchodníky - lepší pocity, lepší výsledky

    Naučte se správnému obchodnímu telefonování, mějte lepší pocity i lepší výsledky z Vašich dohodnutých schůzek a obchodů.

  • Kdo mi krade čas - Aby den trval déle

    Kdo mi krade čas - Aby den trval déle

    Ivo Toman  2 248 ×Účastníků kurzu

    4,9
    (21)
  • Kdo mi krade čas - Aby den trval déle

    Ověřené návody jak neztrácet čas. Jak všechno zvládat, žít spokojeněji a přitom být úspěšnější.

  • Krok  za krokem sebekoučem

    Krok za krokem sebekoučem

    Lenka Benešová  2 904 ×Účastníků kurzu

    4,9
    (24)
  • Krok za krokem sebekoučem

    Naučte se stát krok za krokem sebekoučem, zjistěte, jak funguje osobní koučink a jednotlivé techniky koučování.

Všechny naše kurzy obsahují neplacenou a placenou část.

Vstup do kurzu je vždy zdarma a nikdy nezavazuje k nákupu.

U placených částí vždy platí 100% záruka vrácení peněz.

Naše kurzy můžete přehrávat kdykoliv na PC, mobilu i tabletu.

CHCI SE STÁT LEKTOREM

Máte zájem stát se lektorem a natočit svůj kurz?

VÍCE INFORMACÍ    
×

Telefonování pro obchodníky - lepší pocity, lepší výsledky

kurz na vás už čeká — začněte ZDARMA:

Jste připraveni? Pro přehrání vložte svůj e-mail:

Vložte svůj e-mail
Vložte svůj e-mail

— nebo —

Už máte účet? Přihlaste se

×

Doplňte své jméno a příjmení:

Přeskočit

CHCI DAROVAT

dárkový poukaz

JAK POUŽÍT

dárkový poukaz

DÁRKOVÉ POUKAZY