Popis kurzu:
Personální náklady bývají jedním z nejvyšších nákladů ve firmě.
Nabrat člověka na hlavní pracovní poměr stojí nejenom peníze, ale i čas a nejedná se o rozhodnutí na týden – zaměstnanec se totiž dá jen těžko „někam“ vrátit. Za zaměstnance neplatíte pouze mzdu, ale i řadu dalších výdajů. Celková částka může být překvapivě vysoká. A hlavně tím, že budete počítat a strukturovaně plánovat, budete řídit svoji firmu vědomě a ne náhodně. Tím si cíleně budujete svoji značku a v neposlední řadě více vyděláte. Investujete svůj čas a peníze tam, kde to má smysl, a přesně si dokážete modelovat svůj budoucí zisk firmy léta dopředu.
Kurz je určen podnikatelům, kteří chtějí své náklady a firmu řídit efektivně. HR profesionálům, kteří nemají ekonomické vzdělání nebo téma je pro ně nové, popř. složité. Také studentům, kteří nechtějí číst skrypta někoho, kdo personální náklady patrně v praxi „neviděl“. A pro všechny ostatní, kteří chtějí pochopit složité věci v kontextu s řízením firmy a na příkladech.
V kurzu se naučíte:
- jak připravit rozpočet od A-Z
- jak náklady na zaměstnanace ovlivňují zisk firmy
- jak systematicky plánovat a vyhodnocovat své hospodaření
- jak chápat ekonomické souvislosti
- jak získat jistotu v řízení firmy
A jako dárek na konci kurzu dostanete šablonu, kterou můžete pro přípravu vašeho budgetu použít. Tím ušetříte čas, nervy a peníze na přípravu vaší šablony.
Pochopíte, že neznalost, kolik co stojí, vede ke špatným rozhodnutím a špatnému řízení firmy nebo oddělení.
(zobrazit celý popis kurzu)
Chcete být dobrým hospodářem a nechcete plýtvat zdroji? Hlavně časem a penězi? Chcete mít své prostředky pod kontrolou a být o krok vpřed nejen před konkurencí? Chcete umět plánovat a rozhodovat na základě faktů a reagovat i na neočekávané situace bez chaosu a zmatku? Víte, že investice do kvalitních zaměstnanců se vám vyplatí, ale nejdřív si to musíte umět vše spočítat? Chcete budovat moderní business, hledáte investora nebo chcete firmu prodat?
Nejen v těchto situacích se vám přehled o personálních nákladech bude hodit.
Lekce kurzu:
Jaké jsou obvykle personální náklady ve firmách a tyto náklady si uvedeme na příkladech.
Co potřebujete pro přípravu znát a jaké podklady si musíte připravit.
Jaké směrnice je potřeba si nastudovat a co analyzovat.
Jak a kam se náklady alokují a kdo to zařídí.
Podle čeho se zodpovědnosti rozdělují a co to vlastně znamená.
Co to je a od jaké velikosti firmy je HR Controlling potřeba.
Jaké pojmy se v odborných diskuzích používají.
Kdy, proč a jak dělat optimalizaci a co je profesionální audit.
Jak to v praxi chodí a kdo budget schvaluje.
O lektorovi:
Dagmar Matějková - Jednatelka společnost, HR konzultant
Jmenuji se Dagmar Matějková Chudárková. Jsem Ing. Ekonom, vystudovala jsem Řízení podniku a podnikové finance. Měla jsem možnost také 3 roky strávit v zahraničí (Německo, USA, Velká Británie), hovořím tedy německy a anglicky.
Od roku 2001 se věnuji Lidským zdrojům. Pracovala jsem pro velké firmy jako je např. Siemens, Tesco nebo Molson Coors a řídila jsem HR jak v ČR, tak jsem se starala o 15 zemí v Evropě a Vietnamu. Od roku 2014 mám svoji vlastní společnost, která se zabývá Lidskými zdroji od A – Z.
Specializuji se HR procesy, jejich zavedení a optimalizaci, Personální Audit nebo systémy a digitalizaci v HR. Samozřejmě mě baví také Řízení personálních nákladů, ale dělám i klasické poradenství podnikatelům nebo Interim management, či krizové řízení. Více informací na mých stránkých hrinterim.cz nebo sociálních sítích.
A ve volném čase se věnuji józe, bezlepkovému vaření (mám alergii) a nebo mým Podcastům např. německý „Hallo Nachbar“ – najdete na YouRadio talk nebo třeba Spotify.
Karel Janský
26.3.2023
Výborný kurz také pro OSVČ , kteří si potřebují upevnit SVOJI argumentaci pro stanovení ceny svých služeb jako nezaměstnance viz bod.10 - nakonec, když odběratel má " klapky " a vidí při porovnávíní outsourcingu jen základní mzdu svých lidí.
Kurzy pro radost
Moc díky za hodnocení a super pohled na kurz. Ať je Vám to i nadále k užitku.