Lekce kurzu:
V této lekci se dozvíte, co je a co není kreativní copywriting i v čem je rozdíl mezi kreativním a „normálním” copywritingem.
V této lekci se naučíte tři základní druhy myšlení, které musí mít kreativní copywriter zakódované v hlavě: koncepční myšlení, out of box myšlení a kritické myšlení.
Jedna věta, která má obrovský význam. V této lekci se dozvíte, proč je BIG IDEA tak “big” a proč je nutné s ní počítat vždy, když něco kreativního píšete.
V této lekci se dozvíte vše o tom, kde a jak můžete kreativní copywriting vykonávat, aby to pro vás mělo smysl.
Chcete jít zkusit štěstí do reklamky? Tady se dozvíte, co pro to musíte udělat, aby se vám to povedlo a vy byli spokojeni.
Tady dostanete možná překvapivé informace, díky nimž bude vaše sebeprezentace naprosto „vymazlená”.
V téhle lekci získáte drahocenné rady, díky nimž budete moci vystoupit z řady ostatních a zazářit jako drahokam.
Když budete působit jako freelance kreativní copywriter, budete potřebovat zákazníky. Tady se dozvíte koho a jak máte oslovovat.
V tomto dílu se dozvíte, proč je brief neboli zadání nazýván nejsvatějším dokumentem kreativního procesu i vše podstatné, co musí obsahovat.
Také se dozvíte, co to je insight, jak na něj přijít a proč ho všichni dobří copywriteři zuřivě hledají, jako by to byl svatý grál.
Rešerše v extrémních případech zabere více času než samotné vymýšlení a psaní. Dostanete užitečné návody, díky nimž vám „výzkum" pomůže k lepším výsledkům.
V této lekci získáte úplně nové dovednosti od autora kurzu, který za svou kariéru napsal stovky televizních a video scénářů.
V této lekci dostanete návod na to, jak postavit print a jak přijít na headline, který si bude čtenář pamatovat, i když ho o půlnoci polijí studenou vodou.
Zde se naučíte, jak psát prodejní dopisy, které nejsou založeny jen na pouhém vykřikování „senzační” nabídky, ale na empatii i hlubším porozumění cílovce.
V této lekci získáte znalosti, s nimiž dokážete napsat PR článek, který nejlépe osloví zvolenou cílovou skupinu.
Zde se dozvíte podstatu fungování obsahového marketingu a získáte drahocenné rady pro psaní úžasného obsahu.
LinkedIn, Facebook nebo Instagram? V této lekci získáte znalosti, které vás při psaní postů na tyto sítě posunou o znatelný kus dopředu.
Můžete dělat na té nejnižší funkci, ale přitom být kreativní autorita, kterou budou všichni poslouchat. Tady se dozvíte, jak na to.
Pro kreativního copywritera přináší výhra v kreativní soutěži nejen uspojení, ale i možnosti pro další kariéru. Dozvíte se tipy, jak vyhrát významnou cenu, i další důležité věci.
Pokud nechcete, aby vám ujel vlak kreativního copywritingu, musíte navštěvovat kurzy, číst knihy i sledovat významné lidi z české scény kreativního copywritingu. Tady naleznete autorův výběr toho nejlepšího pro vás.
O lektorovi:
Ondřej Souček - Copywriter
Copywritingu se věnuji od roku 2003. Pracoval jsem v uznávaných reklamních agenturách jako jsou McCann Erickson, Saatchi and Saatchi nebo BBDO. Začínal jsem jako junior copywriter, ale dotáhl jsem to až na kreativního ředitele. Za dobu svého působení jsem získal deset Louskáčků (nejvyšších českých kreativních cen), taky nominaci na největším světovém kreativním festivalu v Cannes a pár dalších zahraničních cen (o nichž se říká, že jsou prestižní). Vyšla mi beletristická kniha o jedné fiktivní reklamní agentuře, která až tak fiktivní není. Učím copywriting na Vysoké škole kreativní komunikace, přes sedm let dodávám své recenze českých reklam do webu Mediář.cz, ale hlavně píšu a vymýšlím jako o život pro klienty všech velikostí a různého zaměření. Můj příběh i další informace o mně i o tom, co dělám, najdete na ondrejsoucek.cz.
Ivana Jílková
13.9.2022
Než jsem vstoupila do kurzu Ondřeje Součka, měla jsem velmi omezenou představu o copywritingu. Tento kurz mi velmi rozšířil povědomí a rozsah disciplíny propagačního psaní. Poskytl mi i značné množství impulsů a konkrétního dalšího nasměrování se ať už konkrétními místy, kurzy, knihami a dalšími lidmi z oboru. Cením si praktických rad, zkušeností z praxe a mnoha postřehů. Rozhodně se ke kurzu budu vracet , čerpat a mohu kurz jen doporučit dalším zájemcům.
Kurzy pro radost
Moc děkujeme za přínosné a detailní hodnocení a přejeme mnoho úspěchů v další práci s texty.