SEO a UX pro kategorie e-shopu
V kurzu „SEO a UX pro kategorie e-shopu" s lektorem Michalem Binkou se naučíte správně optimalizovat stránky pro vyhledávače.
s lektorem Michal Binka
Přihlásit se
Máte již založený profil? Přihlaste se kliknutím zde.
Ještě u nás nemáte účet? Založte si profil zdarma kliknutím zde.
V kurzu „SEO a UX pro kategorie e-shopu" s lektorem Michalem Binkou se naučíte správně optimalizovat stránky pro vyhledávače.
s lektorem Michal Binka
Hlavní přínos při optimalizaci stránek pro vyhledávače (SEO) můžeme realizovat vylepšením uživatelského zážitku (UX) v jednotlivých kategoriích e-shopu. Uživatelům můžeme předložit ty nejvyhledávanější kategorie produktů, parametrů, vlastností či specifikací. Nebudeme to ale dělat od oka, ale rozhodovat se budeme na základě analytických dat o hledanosti.
Chcete-li mít e-shopové kategorie zpracované ještě lépe než Alza, Mall či Glami, právě pro vás je určený video kurz SEO a UX. (zobrazit celý popis kurzu)
Po zakoupení kurzu budete mít nárok na třicetiminutovou konzultaci s lektorem zdarma. U poslední části placeného kurzu najdete kontakty na lektora.
V úvodním uvítacím videu se dozvíte, co vše se ve školení naučíte a proč byste toto SEO a UX školení určitě neměli minout.
V celé analýze budu používat několik druhů softwaru. Některé jsou placené, jiné jsou zdarma. V tomto videu si všechny představíme.
V této lekci se naučíme najít všechny relevantní a vyhledávané vstupní stránky + parametry, které by měli správci e-shopů řešit pro kategorii Sluchátka. K této lekci si můžete stáhnout: Ukázkový dataset posbíraných frází s kontingenční tabulkou, sluchátka.xlsx, ukázku nejhledanějších podkategorií Sluchátek – sluchatka.png a ukázku nejvyhledávanějších parametrů – sluchatka-parametry.png.
Krom toho, že si identifikujeme všechny relevantní vstupní stránky pro kategorii šaty, podíváme se na zoubek velkým fashion e-shopům Glami a Aboutyou. Co myslíte, vytěžují SEO na maximum? Mají příležitost udělat nějaká vylepšení? Na to si odpovíme v tomto dalším školícím videu. K této lekci si můžete stáhnout: Dataset frází v excelu – sukne.xlsx, vizualizaci nejvyhledávanějších vstupních stránek – sukne-landing-pages.png a vizualizaci parametrických skupin a parametrů – sukne-parametry.png.
V této analýze si zpracujeme analýzu kategorie náušnice pro konkrétní e-shop – klenotyamber.cz. Kromě toho, že si identifikujeme nejhledanější vstupní stránky, podíváme se také na to, jak s tabulkou naložit při další optimalizaci. Dataset si naimportujeme do Collabimu i se štítky (vstupními stránkami). Následně si budeme moci vstupní stránky analyzovat, řadit od nejhůře optimalizovaných atd. K této lekci si můžete stáhnout: Dataset frází v excelu – nausnice.xlsx, vizualizaci nejvyhledávanějších vstupních stránek – nausnice.png a vizualizaci parametrických skupin a parametrů – nausnice-parametry.png.
U analýzy sprchových koutů si ukážeme opravdový analytický speed run. Analýzu, která bude sice kompromisní a určitě ne dokonalá, zato budete mít podklad pro základní architekturu kategorie do 5 minut. K této lekci si můžete stáhnout: Tabulku s datasetem frází a kontingenční tabulkou – sprchove-kouty.xlsx.
Zde můžete komunikovat s lektorem a ostatními účastníky kurzu.
Pro přidání hodnocení je nutné přihlásit se
Objevte podobné kurzy
Téma: Dárky pro muže · Dárky pro ženy · Dárky pro maminku · Dárky pro kamarádku · Dárky pro přítele · Dárky pro tátu · Dárky pro přítelkyni
Kategorie: Byznys · Osobní rozvoj · Technologie
Michal Binka - SEO konzultant
3 kurzy
Autor kurzu, Michal Binka, se on-line marketingu věnuje téměř 20 let. Poslední roky se úzce specializuje na SEO - optimalizaci stránek pro vyhledávače. Michal je autorem 2 velmi úspěšných knih, Analýza klíčových slov: Návod krok za krokem a SEO prakticky: Jak optimalizovat stránky (nejen) pro Shoptet. Jeho kompetenci v oboru dokazují nejen spokojení zákazníci (mezi ně patří i Kurzyproradost.cz), ale také certifikované partnerství od nejúspěšnějšího SEO nástroje v ČR - Collabim a Zlaté partnerství v kategorii SEO největší e-shopové platformy v ČR - Shoptetu.
Ano. Pouze v případě platby bankovním převodem je třeba počítat se zpožděním 1 - 3 dny. Z tohoto důvodu doporučujeme úhradu kartou nebo online převodem.
V případě pořízení kompletního kurzu získáváte okamžitě všechny lekce naráz a můžete si je procházet bez jakéhokoliv omezení.
Ne, to bohužel není možné z bezpečnostních důvodů. K prohlížení lekcí kurzu je nutné připojení k internetu.
Ano. Zvolte ve svém profilu na www.kurzyproradost.cz/ucet/zmenit-udaje v poli Stát Slovensko (případně jinou zemi). Pak uvidíte ceny na webu v eurech a v eurech můžete i platit.
Všechny naše kurzy obsahují neplacené a placené lekce. Tento kurz obsahuje 3 lekce zdarma a 1 lekci placenou.
Naše 100% garance vrácení peněz znamená, že pokud zakoupený kurz nesplní vaše očekávání, vrátíme vám vaši platbu ze kurz zpět. Nemusíte nám vůbec nic vysvětlovat, stačí nám napsat nebo zavolat. Tuto garanci můžete využít do patnácti dnů od zakoupení kurzu.
Michal Binka 377 ×Účastníků kurzu
Michal Binka 558 ×Účastníků kurzu
Helena Žahourová 433 ×Účastníků kurzu
Pavel Fara 4 303 ×Účastníků kurzu
Daniel Križák 656 ×Účastníků kurzu
Ivo Toman 2 864 ×Účastníků kurzu
Ondřej Souček 3 816 ×Účastníků kurzu
Ivo Toman 1 849 ×Účastníků kurzu
Josef Cvrček 11 394 ×Účastníků kurzu
Ivo Toman 1 504 ×Účastníků kurzu
Všechny naše kurzy obsahují neplacenou a placenou část.
Vstup do kurzu je vždy zdarma a nikdy nezavazuje k nákupu.
U placených částí vždy platí 100% záruka vrácení peněz.
Naše kurzy můžete přehrávat kdykoliv na PC, mobilu i tabletu.
Jarda Majer
14. 12. 2024
Pečlivě vysvětlný postupy pro zvýšení návštěvnosti a zpřehlednění stránek, s důrazem na detailní analýzu a praktická řešení. Výsledkem je efektivnější struktura webu, která přiláká více zákazníků i organických návštěvníků.