Používání cookies - aby web fungoval jak má:

Abyste na webu Kurzy pro radost snadno našli to, co hledáte a nezobrazovaly se vám reklamy, které vás nezajímají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" všechny cookies jednoduše povolíte.

Cookies jsou malé soubory, které se ukládají ve vašem prohlížeči. Podle nich vás na našem webu poznáme a zobrazíme vám web tak, aby všechno fungovalo správně a podle vašich preferencí. Přehled cookies a podmínky jejich užívání si můžete přečíst zde.



 MENU

SEO a UX pro kategorie e-shopu

V kurzu „SEO a UX pro kategorie e-shopu" s lektorem Michalem Binkou se naučíte správně optimalizovat stránky pro vyhledávače.

5,0 5
(0 hodnocení)
  55 účastníků

Přehrát lekce ZDARMA

Vložte svůj e-mail

— nebo —

Získat bezplatné členství
  • Registrace zdarma do 10 vteřin
  • Doživotní přístup k videím
  • Nemusíte nikam chodit
  • Přehrajete v tabletu i mobilu
  • 100% garance kvality

Popis kurzu:

Hlavní přínos při optimalizaci stránek pro vyhledávače (SEO) můžeme realizovat vylepšením uživatelského zážitku (UX) v jednotlivých kategoriích e-shopu. Uživatelům můžeme předložit ty nejvyhledávanější kategorie produktů, parametrů, vlastností či specifikací. Nebudeme to ale dělat od oka, ale rozhodovat se budeme na základě analytických dat o hledanosti.

V kurzu se naučíte:

  • proč řešit UX v e-shopových kategoriích
  • jak identifikovat klíčová slova a fráze pro jednotlivé e-shopové kategorie
  • jak si nad datasetem udělat rychlou analýzu klíčových slov
  • jak vytvořit ideální kategorii pro různé produktové skupiny (sluchátka, šaty, náušnice)
  • jak ještě efektivněji udělat e-shopovou kategorii za pomocí analytického nástroje

Chcete-li mít e-shopové kategorie zpracované ještě lépe než Alza, Mall či Glami, právě pro vás je určený video kurz SEO a UX. (zobrazit celý popis kurzu)

Po zakoupení kurzu budete mít nárok na třicetiminutovou konzultaci s lektorem zdarma. U poslední části placeného kurzu najdete kontakty na lektora.

Lekce kurzu:

V úvodním uvítacím videu se dozvíte, co vše se ve školení naučíte a proč byste toto SEO a UX školení určitě neměli minout.

V celé analýze budu používat několik druhů softwaru. Některé jsou placené, jiné jsou zdarma. V tomto videu si všechny představíme.

V této lekci se naučíme najít všechny relevantní a vyhledávané vstupní stránky + parametry, které by měli správci e-shopů řešit pro kategorii Sluchátka. K této lekci si můžete stáhnout: Ukázkový dataset posbíraných frází s kontingenční tabulkou, sluchátka.xlsx, ukázku nejhledanějších podkategorií Sluchátek – sluchatka.png a ukázku nejvyhledávanějších parametrů – sluchatka-parametry.png.

Krom toho, že si identifikujeme všechny relevantní vstupní stránky pro kategorii šaty, podíváme se na zoubek velkým fashion e-shopům Glami a Aboutyou. Co myslíte, vytěžují SEO na maximum? Mají příležitost udělat nějaká vylepšení? Na to si odpovíme v tomto dalším školícím videu. K této lekci si můžete stáhnout: Dataset frází v excelu – sukne.xlsx, vizualizaci nejvyhledávanějších vstupních stránek – sukne-landing-pages.png a vizualizaci parametrických skupin a parametrů – sukne-parametry.png.

V této analýze si zpracujeme analýzu kategorie náušnice pro konkrétní e-shop – klenotyamber.cz. Kromě toho, že si identifikujeme nejhledanější vstupní stránky, podíváme se také na to, jak s tabulkou naložit při další optimalizaci. Dataset si naimportujeme do Collabimu i se štítky (vstupními stránkami). Následně si budeme moci vstupní stránky analyzovat, řadit od nejhůře optimalizovaných atd. K této lekci si můžete stáhnout: Dataset frází v excelu – nausnice.xlsx, vizualizaci nejvyhledávanějších vstupních stránek – nausnice.png a vizualizaci parametrických skupin a parametrů – nausnice-parametry.png.

U analýzy sprchových koutů si ukážeme opravdový analytický speed run. Analýzu, která bude sice kompromisní a určitě ne dokonalá, zato budete mít podklad pro základní architekturu kategorie do 5 minut. K této lekci si můžete stáhnout: Tabulku s datasetem frází a kontingenční tabulkou – sprchove-kouty.xlsx.

Hodnocení a komentáře:

Pro přidání hodnocení je nutné se přihlásit.

Zatím nebyla přidána žádná hodnocení.

Objevte podobné kurzy

Kategorie: Byznys  ·  Osobní rozvoj  ·  Technologie

O lektorovi:

Lektor

Michal Binka - SEO konzultant

Autor kurzu, Michal Binka, se on-line marketingu věnuje téměř 20 let. Poslední roky se úzce specializuje na SEO - optimalizaci stránek pro vyhledávače. Michal je autorem 2 velmi úspěšných knih, Analýza klíčových slov: Návod krok za krokem a SEO prakticky: Jak optimalizovat stránky (nejen) pro Shoptet. Jeho kompetenci v oboru dokazují nejen spokojení zákazníci (mezi ně patří i Kurzyproradost.cz), ale také certifikované partnerství od nejúspěšnějšího SEO nástroje v ČR - Collabim a Zlaté partnerství v kategorii SEO největší e-shopové platformy v ČR - Shoptetu.

Časté dotazy ke kurzu:

Pokud si dnes pořídím celý kurz, budu k němu mít přístup okamžitě?

Ano. Pouze v případě platby bankovním převodem je třeba počítat se zpožděním 1 - 3 dny. Z tohoto důvodu doporučujeme úhradu kartou nebo online převodem.

Pořídím-li si celý kurz, získám jej okamžitě celý nebo se lekce postupně odemykají?

V případě pořízení kompletního kurzu získáváte okamžitě všechny lekce naráz a můžete si je procházet bez jakéhokoliv omezení.

Mohu si kurz stáhnout do svého PC?

Ne, to bohužel není možné z bezpečnostních důvodů. K prohlížení lekcí kurzu je nutné připojení k internetu.

Mohu platit v eurech?

Ano. Zvolte ve svém profilu na www.kurzyproradost.cz/ucet/zmenit-udaje v poli "Stát" Slovensko (případně jinou zemi). Pak uvidíte ceny na webu v eurech a v eurech můžete i platit.

Mohlo by Vás zajímat:

  • Kurz nejlepších manažerských dovedností aneb Jak působit na lidi

    Kurz nejlepších manažerských dovedností aneb Jak působit na lidi

    Alexander Birčák  498 ×Účastníků kurzu

    5,0
    (3)
  • Kurz nejlepších manažerských dovedností aneb Jak působit na lidi

    V Kurzu nejlepších manažerských dovedností se s lektorem Alexandrem Birčákem naučíte zlepšovat vztahy a zvyšovat výkony na pracovišti.

  • Kurz SEO: Analýza klíčových slov

    Kurz SEO: Analýza klíčových slov

    Michal Binka  282 ×Účastníků kurzu

    5,0
    (0)
  • Kurz SEO: Analýza klíčových slov

    V „Kurzu SEO: Analýza klíčových slov" vás lektor Michal Binka naučí analýzu nejen zpracovat, ale i to, jak ji použít v praxi.

  • SEO a UX pro kategorie e-shopu

    SEO a UX pro kategorie e-shopu

    Michal Binka  55 ×Účastníků kurzu

    5,0
    (0)
  • SEO a UX pro kategorie e-shopu

    V kurzu „SEO a UX pro kategorie e-shopu" s lektorem Michalem Binkou se naučíte správně optimalizovat stránky pro vyhledávače.

  • Kurz SEO: Audit a analýza reálné indexace vašeho webu

    Kurz SEO: Audit a analýza reálné indexace vašeho webu

    Michal Binka  141 ×Účastníků kurzu

    5,0
    (0)
  • Kurz SEO: Audit a analýza reálné indexace vašeho webu

    S lektorem Michalem Binkou se naučíte udělat audit i analýzu reálné indexace webu.

  • Radost z prodeje

    Radost z prodeje

    Pavel Fara, Peter Urbanec  2 682 ×Účastníků kurzu

    4,9
    (15)
  • Radost z prodeje

    Kurz prodejních dovedností určený pro obchodníky a prodejce, zpracovaný zcela jedinečnou formou.

  • Telefonování pro obchodníky - lepší pocity, lepší výsledky

    Telefonování pro obchodníky - lepší pocity, lepší výsledky

    Míra Princ  1 085 ×Účastníků kurzu

    4,9
    (13)
  • Telefonování pro obchodníky - lepší pocity, lepší výsledky

    Naučte se správnému obchodnímu telefonování, mějte lepší pocity i lepší výsledky z Vašich dohodnutých schůzek a obchodů.

Všechny naše kurzy obsahují neplacenou a placenou část.

Vstup do kurzu je vždy zdarma a nikdy nezavazuje k nákupu.

U placených částí vždy platí 100% záruka vrácení peněz.

Naše kurzy můžete přehrávat kdykoliv na PC, mobilu i tabletu.

CHCI SE STÁT LEKTOREM

Máte zájem stát se lektorem a natočit svůj kurz?

VÍCE INFORMACÍ    
×

SEO a UX pro kategorie e-shopu

kurz na vás už čeká — začněte ZDARMA:

Jste připraveni? Pro přehrání vložte svůj e-mail:

Vložte svůj e-mail

— nebo —

Už máte účet? Přihlaste se

×

Doplňte své jméno a příjmení:

Přeskočit

CHCI DAROVAT

dárkový poukaz

JAK POUŽÍT

dárkový poukaz

DÁRKOVÉ POUKAZY