Používání cookies - aby web fungoval jak má:

Abyste na webu Kurzy pro radost snadno našli to, co hledáte a nezobrazovaly se vám reklamy, které vás nezajímají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" všechny cookies jednoduše povolíte.

Cookies jsou malé soubory, které se ukládají ve vašem prohlížeči. Podle nich vás na našem webu poznáme a zobrazíme vám web tak, aby všechno fungovalo správně a podle vašich preferencí. Přehled cookies a podmínky jejich užívání si můžete přečíst zde.



 MENU

Kurz SEO: Analýza klíčových slov

V „Kurzu SEO: Analýza klíčových slov" vás lektor Michal Binka naučí analýzu nejen zpracovat, ale i to, jak ji použít v praxi.

4,5 5
(2 hodnocení)
  465 účastníků

Přehrát lekce ZDARMA

Vložte svůj e-mail

— nebo —

Získat bezplatné členství
  • Registrace zdarma do 10 vteřin
  • Doživotní přístup k videím
  • Nemusíte nikam chodit
  • Přehrajete v tabletu i mobilu
  • 100% garance kvality

Popis kurzu:

V „Kurzu SEO: Analýza klíčových slov" s Michalem Binkou se naučíte vytvořit nejdůležitější SEO analýzu pěkně krok za krokem. Analýza klíčových slov slouží k identifikaci relevantních a vysoce vyhledávaných klíčových slov a frází, na které se konkrétní e-shop nebo jiná webová stránka chce zobrazovat.

V kurzu se naučíte:

  • jak shromáždit všechny relevantní a vyhledávaná klíčová slova a fráze
  • jak očistit data v nástroji OpenRefine
  • jak kategorizovat fráze (rozčlenit je do tématicky souvisejících bloků)
  • jak vizualizovat data pomocí kontingenčních tabulek
  • jak analýzu klíčových slov využijete v praktické práci

Pokud chcete na vašich stránkách dělat SEO komplexně, systematicky a strategicky správně, bez analýzy klíčových slov se neobejdete. Zpracování tohoto dokumentu je technicky i časově náročné, proto je dobré neexperimentovat, ale řídit se skvělým návodem, který vás celým procesem provede pěkně krok za krokem. (zobrazit celý popis kurzu)

Podrobný návod na analýzu klíčových slov najdete právě v tomto kurzu Michala Binky. Naučíte se analýzu nejen vytvořit, ale i  využít v praxi. 

Po zakoupení kurzu budete mít nárok na třicetiminutovou konzultaci s lektorem zdarma. U poslední části placeného kurzu najdete kontakty na lektora.

Lekce kurzu:

V úvodním videu si ve zkratce řekneme, co vše nás dnes čeká.

V cílech školení si podrobněji projdeme jednotlivé kroky, které nás budou čekat.

Celé školení si budeme ukazovat na vzorovém, reálně fungujícím e-shopu. Představíme si stránky, které budeme díky analýze klíčových slov optimalizovat. Na odkazu níže si můžete stáhnout ukázkovou analýzu klíčových slov, kterou budeme ve videu od základu připravovat.

Analýza klíčových slov se zpracovává v aplikaci MS Excel. V tomto videu si projdeme procesem přípravy celého dokumentu.

Shromáždíme data z analytických nástrojů Google Analytics, Google Search Console, Screaming Frog SEO Spider. Najdeme související fráze a fráze z našeptávačů (pomocí Collabimu), Svatého grálu (Collabim), Ahrefs Key Exploreru a Ahrefs Site Exploreru.

Chcete se vyhnout placeným nástrojům pro dolování klíčových slov a frází? Vyzkoušet můžete Ubersuggest, Keyword Tool, plánovač klíčových slov od Skliku nebo Google Ads.

Před tím, než naimportujeme data do OpneRefine (nástroje na očištění dat), si dataset upravíme do podoby, ve které nám budou fungovat skripty pro automatické pročištění.

K pročištění dat použijeme postup od Martina Žatkoviče, konkrétně z jeho článku Analýza klíčových slov na maximum – automatizace. V tomto videu si tedy klastrujeme data v OpenRefine, následně si zjistíme hledanosti a pozice ve vyhledávačích u již očištěného datasetu. Získáme tak již finální datový podklad pro analýzu.

Četnost výskytu frází budete potřebovat při kategorizaci datasetu. Tato tabulka vám pomůže jet při klasifikaci podle priorit – tzn. např. podle toho, kolikrát se konkrétní fráze vyskytuje v analýze klíčových slov. Na druhou stranu se můžete rozhodnout, že fráze, které se v klíčovce vyskytují jen jednou nebo dvakrát nebudete vůbec klasifikovat (rozřazovat do určených klasifikačních schémat / parametrických skupin).

V této lekci se naučíme kompletní zakategorizování frází. Rozřazení jednotlivých frází do parametrických skupin (kategorií/dimenzí), přiřazení priorit, ověření správnosti zařazení, vytvoření vstupních stránek pro jednotlivé skupiny (shluky) frází.

Kompletní video turoriál, jak nad analýzou klíčových slov vytvořit pěkné a přehledné grafické a datové výstupy. Ukážeme si, jak si seřadit vstupní stránky od nejhledanějších po nejméně hledané, ukážeme si, které vstupní stránky se nám již rankují a které nikoliv. Roztřídíme si jednotlivé vstupní stránky do hlavních kategorií a podkategorií. Pod prioritou č. 3 si krásně zobrazíme obsah vhodný pro blogová témata a rozšiřující obsah. Díky vizualizaci dat získáte kompletní přehled všech vstupních stránek, které by měly vaše webové stránky obsahovat. Na jednotlivých vstupních stránkách (landing pages) si můžete zobrazit všechny klíčová slova a fráze, které by měla být na stránkách obsažena.

Zde můžete komunikovat s lektorem a ostatními účastníky kurzu.

Hodnocení a komentáře:

Pro přidání hodnocení je nutné přihlásit se

Profilová fotografie

Jana Radostová

25.7.2022

Dobrý den, tento kurz mě velice zaujal, jenom ještě najít trochu času. Je to pro mě nové, zatím jsem zhlédla jedině neplacené části, ale je to opravdu zajímavě pojato!

Profilová fotografie

Dominik Pokorný

25.7.2022

Michal Binka je skutečným profesionálem ve svém oboru. V oblasti online marketingu a SEO obecně se jedná o jedno z největších jmen a my nyní máme možnost podrobné analýzy klíčových slov přímo od něj. Úžasné

Profilová fotografie

Kurzy pro radost

Děkujeme za hodnocení.

Objevte podobné kurzy

Téma: Vzdělávací kurzy s certifikátem  ·  Dárky pro muže  ·  Dárky pro ženy  ·  Dárky pro maminku  ·  Dárky pro kamarádku  ·  Dárky pro přítele  ·  Dárky pro tátu  ·  Dárky pro přítelkyni

Kategorie: Byznys  ·  Osobní rozvoj  ·  Technologie

O lektorovi:

Lektor

Michal Binka - SEO konzultant

3 kurzy

Autor kurzu, Michal Binka, se on-line marketingu věnuje téměř 20 let. Poslední roky se úzce specializuje na SEO - optimalizaci stránek pro vyhledávače. Michal je autorem 2 velmi úspěšných knih, Analýza klíčových slov: Návod krok za krokem a SEO prakticky: Jak optimalizovat stránky (nejen) pro Shoptet. Jeho kompetenci v oboru dokazují nejen spokojení zákazníci (mezi ně patří i Kurzyproradost.cz), ale také certifikované partnerství od nejúspěšnějšího SEO nástroje v ČR - Collabim a Zlaté partnerství v kategorii SEO největší e-shopové platformy v ČR - Shoptetu.

Časté dotazy ke kurzu:

Pokud si dnes pořídím celý kurz, budu k němu mít přístup okamžitě?

Ano. Pouze v případě platby bankovním převodem je třeba počítat se zpožděním 1 - 3 dny. Z tohoto důvodu doporučujeme úhradu kartou nebo online převodem.

Pořídím-li si celý kurz, získám jej okamžitě celý nebo se lekce postupně odemykají?

V případě pořízení kompletního kurzu získáváte okamžitě všechny lekce naráz a můžete si je procházet bez jakéhokoliv omezení.

Mohu si kurz stáhnout do svého PC?

Ne, to bohužel není možné z bezpečnostních důvodů. K prohlížení lekcí kurzu je nutné připojení k internetu.

Mohu platit v eurech?

Ano. Zvolte ve svém profilu na www.kurzyproradost.cz/ucet/zmenit-udaje v poli "Stát" Slovensko (případně jinou zemi). Pak uvidíte ceny na webu v eurech a v eurech můžete i platit.

Mohlo by Vás zajímat:

  • SEO a UX pro kategorie e-shopu

    SEO a UX pro kategorie e-shopu

    Michal Binka  162 ×Účastníků kurzu

    5,0
    (0)

    SEO a UX pro kategorie e-shopu

    V kurzu „SEO a UX pro kategorie e-shopu" s lektorem Michalem Binkou se naučíte správně optimalizovat stránky pro vyhledávače.

  • Kurz SEO: Audit a analýza reálné indexace vašeho webu

    Kurz SEO: Audit a analýza reálné indexace vašeho webu

    Michal Binka  289 ×Účastníků kurzu

    4,5
    (2)

    Kurz SEO: Audit a analýza reálné indexace vašeho webu

    S lektorem Michalem Binkou se naučíte udělat audit i analýzu reálné indexace webu.

  • Pohoda před kamerou

    Pohoda před kamerou

    Edita Berková  285 ×Účastníků kurzu

    4,5
    (2)

    Pohoda před kamerou

    Naučte se, jak být před kamerou v pohodě a jak díky tomu rozšířit povědomí o své značce.

  • Umělá inteligence (AI) a její praktické využití

    Umělá inteligence (AI) a její praktické využití

    Pavel Fara  2 467 ×Účastníků kurzu

    4,5
    (15)

    Umělá inteligence (AI) a její praktické využití

    Naučte se využívat umělou inteligenci v praxi v kurzu s prvky komunitního vzdělávání.

  • Investiční angličtina

    Investiční angličtina

    Jaroslav Konvička  266 ×Účastníků kurzu

    4,0
    (3)

    Investiční angličtina

    V kurzu „Investiční angličtina" se s Jaroslavem Konvičkou naučíte nejčastější anglické výrazy z oblasti investování.

  • Kurz nejlepších manažerských dovedností aneb Jak působit na lidi

    Kurz nejlepších manažerských dovedností aneb Jak působit na lidi

    Alexander Birčák  971 ×Účastníků kurzu

    5,0
    (6)

    Kurz nejlepších manažerských dovedností aneb Jak působit na lidi

    V Kurzu nejlepších manažerských dovedností se s lektorem Alexandrem Birčákem naučíte zlepšovat vztahy a zvyšovat výkony na pracovišti.

  • Řízení personálních nákladů

    Řízení personálních nákladů

    Dagmar Matějková  409 ×Účastníků kurzu

    4,5
    (2)

    Řízení personálních nákladů

    S lektorkou Dagmar Matějkovou proniknete do problematiky řízení personálních nákladů.

  • Kompletní kurz kreativního copywritingu

    Kompletní kurz kreativního copywritingu

    Ondřej Souček  3 146 ×Účastníků kurzu

    4,8
    (12)

    Kompletní kurz kreativního copywritingu

    V „Kompletním kurzu kreativního copywritingu” s lektorem Ondřejem Součkem se naučíte vše, co potřebujete znát, aby se z vás stal úspěšný copywriter.

  • Kurvítka v hlavě aneb Proč i chytří lidé jednají hloupě

    Kurvítka v hlavě aneb Proč i chytří lidé jednají hloupě

    Ivo Toman  1 386 ×Účastníků kurzu

    4,3
    (18)

    Kurvítka v hlavě aneb Proč i chytří lidé jednají hloupě

    Kurz podle nejúspěšnějšího přednáškového turné a bestselleru Ivo Tomana

  • Kdo mi krade čas - Aby den trval déle

    Kdo mi krade čas - Aby den trval déle

    Ivo Toman  2 664 ×Účastníků kurzu

    4,8
    (26)

    Kdo mi krade čas - Aby den trval déle

    Ověřené návody jak neztrácet čas. Jak všechno zvládat, žít spokojeněji a přitom být úspěšnější.

Všechny naše kurzy obsahují neplacenou a placenou část.

Vstup do kurzu je vždy zdarma a nikdy nezavazuje k nákupu.

U placených částí vždy platí 100% záruka vrácení peněz.

Naše kurzy můžete přehrávat kdykoliv na PC, mobilu i tabletu.

×

Kurz SEO: Analýza klíčových slov

kurz na vás už čeká — začněte ZDARMA:

Jste připraveni? Pro přehrání vložte svůj e-mail:

Vložte svůj e-mail

— nebo —

Už máte účet? Přihlaste se

×

Doplňte své jméno a příjmení:

Přeskočit

CHCI DAROVAT

dárkový poukaz

JAK POUŽÍT

dárkový poukaz

DÁRKOVÉ POUKAZY