×

Už odcházíte? Přidejte se k 224 574 studujícím členům:

Aktivujte si členství zdarma
a ihned získejte 467 videolekcí zdarma

Máte již aktivované členství? Přihlaste se

 MENU

 MENU

Kompletní kurz kreativního copywritingu

V „Kompletním kurzu kreativního copywritingu” s lektorem Ondřejem Součkem se naučíte vše, co potřebujete znát, aby se z vás stal úspěšný copywriter.

5,0 5
(1 hodnocení)
  751 účastníků
Novinka
  Vstoupit do kurzu ZDARMA

Přehrát lekce ZDARMA

Vložte svůj e-mail

— nebo —

Získat bezplatné členství
Získat bezplatné členství

Do kurzu již vstoupilo
  751 účastníků

  • Registrace zdarma do 10 vteřin
  • Doživotní přístup k videím
  • Nemusíte nikam chodit
  • Přehrajete v tabletu i mobilu
  • 100% garance kvality

Popis kurzu:

V „Kompletním kurzu kreativního copywritingu” s lektorem Ondřejem Součkem se naučíte vše, co potřebujete k tomu, abyste se mohli živit jako kreativní copywriter. Kurz je vhodný pro úplné začátečníky, kteří se chtějí věnovat kreativnímu copywritingu buď v agentuře nebo na volné noze, ale i pro zkušenější, kteří se copywritingem živí a chtějí získat další znalosti a rozšířit si tak své obzory. Kurz je také vhodný pro všechny, kdo se s kreativním copywritingem setkávají ve své práci i osobním životě, například v marketingu nebo obchodu.

V kurzu se naučíte:

  • jak se stát kreativním copywriterem včetně toho, jak se dostat do reklamní agentury a jak úspěšně působit jako freelance kreativní copywriter
  • jak musí kreativní copywriter postupovat, aby dokázal naplno využít koncepční, kritické i out of box myšlení
  • jak psát reklamní texty od headlinů, přes direct maily a posty na sociální sítě po scénáře televizních reklam
  • jak se stát kreativním leaderem a kreativní autoritou bez ohledu na funkci, kterou máte na své vizitce

Lektor připravil unikátní „video příručku”, která pokrývá kreativní copywriting od A do Z. Kurz je komplexní a dozvíte se i spoustu praktických rad, které vám pomohou tento nádherný obor vykonávat na sto procent.
  (zobrazit celý popis kurzu)

Tento kurz je jediný, který se v ČR zabývá výlučně kreativním copywritingem a zároveň i způsobem, jak se tímto speciálním podoborem copywritingu můžete živit. Ondřej Souček v kurzu odhaluje a učí vše, co se dozvěděl během své úspěšné, téměř dvacetileté praxe. Stejně úspěšným anebo ještě úspěšnějším kreativním copywriterem se nyní můžete stát i vy.
 

Lekce kurzu:

V této lekci se dozvíte, co je a co není kreativní copywriting i v čem je rozdíl mezi kreativním a „normálním” copywritingem.

V této lekci se naučíte tři základní druhy myšlení, které musí mít kreativní copywriter zakódované v hlavě: koncepční myšlení, out of box myšlení a kritické myšlení.

3
Big idea
09:32
09:32

Jedna věta, která má obrovský význam. V této lekci se dozvíte, proč je BIG IDEA tak “big” a proč je nutné s ní počítat vždy, když něco kreativního píšete.

V této lekci se dozvíte vše o tom, kde a jak můžete kreativní copywriting vykonávat, aby to pro vás mělo smysl.

Chcete jít zkusit štěstí do reklamky? Tady se dozvíte, co pro to musíte udělat, aby se vám to povedlo a vy byli spokojeni.

Tady dostanete možná překvapivé informace, díky nimž bude vaše sebeprezentace naprosto „vymazlená”.

V téhle lekci získáte drahocenné rady, díky nimž budete moci vystoupit z řady ostatních a zazářit jako drahokam.

Když budete působit jako freelance kreativní copywriter, budete potřebovat zákazníky. Tady se dozvíte koho a jak máte oslovovat.

10
Brief
11:58
11:58

V tomto dílu se dozvíte, proč je brief neboli zadání nazýván nejsvatějším dokumentem kreativního procesu i vše podstatné, co musí obsahovat. Také se dozvíte, co to je insight, jak na něj přijít a proč ho všichni dobří copywriteři zuřivě hledají, jako by to byl svatý grál.

11
Rešerše
16:19
16:19

Rešerše v extrémních případech zabere více času než samotné vymýšlení a psaní. Dostanete užitečné návody, díky nimž vám „výzkum" pomůže k lepším výsledkům.

V této lekci získáte úplně nové dovednosti od autora kurzu, který za svou kariéru napsal stovky televizních a video scénářů.

V této lekci dostanete návod na to, jak postavit print a jak přijít na headline, který si bude čtenář pamatovat, i když ho o půlnoci polijí studenou vodou.

14
Direct mail
04:23
04:23

Zde se naučíte, jak psát prodejní dopisy, které nejsou založeny jen na pouhém vykřikování „senzační” nabídky, ale na empatii i hlubším porozumění cílovce.

15
PR článek
05:24
05:24

V této lekci získáte znalosti, s nimiž dokážete napsat PR článek, který nejlépe osloví zvolenou cílovou skupinu.

16
Content
16:16
16:16

Zde se dozvíte podstatu fungování obsahového marketingu a získáte drahocenné rady pro psaní úžasného obsahu.

LinkedIn, Facebook nebo Instagram? V této lekci získáte znalosti, které vás při psaní postů na tyto sítě posunou o znatelný kus dopředu.

Můžete dělat na té nejnižší funkci, ale přitom být kreativní autorita, kterou budou všichni poslouchat. Tady se dozvíte, jak na to.

Pro kreativního copywritera přináší výhra v kreativní soutěži nejen uspojení, ale i možnosti pro další kariéru. Dozvíte se tipy, jak vyhrát významnou cenu, i další důležité věci.

Pokud nechcete, aby vám ujel vlak kreativního copywritingu, musíte navštěvovat kurzy, číst knihy i sledovat významné lidi z české scény kreativního copywritingu. Tady naleznete autorův výběr toho nejlepšího pro vás.

Hodnocení a komentáře:

Pro přidání hodnocení je nutné se přihlásit.

Profilová fotografie

Iveta Nedomová

6.8.2021

Dobrá myšlenka, zajímavé kurzy mám pohromadě. I pro mě jednoduchá manipulace.

Objevte podobné kurzy

Kategorie: Byznys  ·  Osobní rozvoj

O lektorovi:

Lektor

Ondřej Souček - Copywriter

Copywritingu se věnuji od roku 2003. Pracoval jsem v uznávaných reklamních agenturách jako jsou McCann Erickson, Saatchi and Saatchi nebo BBDO.  Začínal jsem jako junior copywriter, ale dotáhl jsem to až na kreativního ředitele. Za dobu svého působení jsem získal deset Louskáčků (nejvyšších českých kreativních cen), taky nominaci na největším světovém kreativním festivalu v Cannes a pár dalších zahraničních cen (o nichž se říká, že jsou prestižní). Vyšla mi beletristická kniha o jedné fiktivní reklamní agentuře, která až tak fiktivní není. Učím copywriting na Vysoké škole kreativní komunikace, přes sedm let dodávám své recenze českých reklam do webu Mediář.cz, ale hlavně píšu a vymýšlím jako o život pro klienty všech velikostí a různého zaměření. Můj příběh i další informace o mně i o tom, co dělám, najdete na ondrejsoucek.cz. 

Časté dotazy ke kurzu:

Pokud si dnes pořídím celý kurz, budu k němu mít přístup okamžitě?

Ano. Pouze v případě platby bankovním převodem je třeba počítat se zpožděním 1 - 3 dny. Z tohoto důvodu doporučujeme úhradu kartou nebo online převodem.

Pořídím-li si celý kurz, získám jej okamžitě celý nebo se lekce postupně odemykají?

V případě pořízení kompletního kurzu získáváte okamžitě všechny lekce naráz a můžete si je procházet bez jakéhokoliv omezení.

Mohu si kurz stáhnout do svého PC?

Ne, to bohužel není možné z bezpečnostních důvodů. K prohlížení lekcí kurzu je nutné připojení k internetu.

Mohu platit v eurech?

Ano. Zvolte ve svém profilu na www.kurzyproradost.cz/ucet/zmenit-udaje v poli "Stát" Slovensko (případně jinou zemi). Pak uvidíte ceny na webu v eurech a v eurech můžete i platit.

Mohlo by Vás zajímat:

  • Kurz
    Novinka

    Kompletní kurz kreativního copywritingu

    Ondřej Souček  751 ×Účastníků kurzu

    5,0
    (1)

    Celý kurz stojí  2 490 Kč.

  • Kompletní kurz kreativního copywritingu

    V „Kompletním kurzu kreativního copywritingu” s lektorem Ondřejem Součkem se naučíte vše, co potřebujete znát, aby se z vás stal úspěšný copywriter.

  • Kurz
    Novinka

    Řízení personálních nákladů

    Dagmar Matějková  135 ×Účastníků kurzu

    5,0
    (0)

    Celý kurz stojí  2 990 Kč.

  • Řízení personálních nákladů

    S lektorkou Dagmar Matějkovou proniknete do problematiky řízení personálních nákladů.

  • Kurz

    Radost z prodeje

    Pavel Fara, Peter Urbanec  2 479 ×Účastníků kurzu

    4,9
    (15)

    Celý kurz stojí  7 900 Kč.

  • Radost z prodeje

    Kurz prodejních dovedností určený pro obchodníky a prodejce, zpracovaný zcela jedinečnou formou.

  • Kurz

    Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky

    Míra Princ  977 ×Účastníků kurzu

    4,9
    (10)

    Celý kurz stojí  1 990 Kč.

  • Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky

    Naučte se správnému obchodnímu telefonování, mějte lepší pocity i lepší výsledky z Vašich dohodnutých schůzek a obchodů.

  • Kurz

    Kdo mi krade čas - Aby den trval déle

    Ivo Toman  1 924 ×Účastníků kurzu

    4,9
    (17)

    Celý kurz stojí  1 690 Kč.

  • Kdo mi krade čas - Aby den trval déle

    Ověřené návody jak neztrácet čas. Jak všechno zvládat, žít spokojeněji a přitom být úspěšnější.

  • Kurz

    Microsoft Office s titulky pro neslyšící

    Aneta Bajerová  1 323 ×Účastníků kurzu

    4,9
    (15)

    Celý kurz stojí  1 990 Kč.

  • Microsoft Office s titulky pro neslyšící

    Naučte se pracovat s Microsoft Word, Excel i Powerpoint v tomto jedinečném kurzu doplněném o titulky pro neslyšící.

Všechny naše kurzy obsahují neplacenou a placenou část.

Vstup do kurzu je vždy zdarma a nikdy nezavazuje k nákupu.

U placených částí vždy platí 100% záruka vrácení peněz.

Naše kurzy můžete přehrávat kdykoliv na PC, mobilu i tabletu.

CHCI SE STÁT LEKTOREM

Máte zájem stát se lektorem a natočit svůj kurz?

VÍCE INFORMACÍ    
×

Kompletní kurz kreativního copywritingu

kurz na vás už čeká — začněte ZDARMA:

Jste připraveni? Pro přehrání vložte svůj e-mail:

Vložte svůj e-mail

— nebo —

Už máte účet? Přihlaste se

×

Doplňte své jméno a příjmení:

Přeskočit

CHCI DAROVAT

dárkový poukaz

JAK POUŽÍT

dárkový poukaz

DÁRKOVÉ POUKAZY