Popis kurzu:
Výběr toho nejdůležitějšího z kariéry Iva Tomana, jak se dostat na vítěznou vlnu. Informačně „nadupaný“ kurz obsahuje ty nejdůležitější „urychlovače“ k úspěšné cestě ze dna až na vrchol. Některé informace jsou přímo šokující. Zejména ty o tom, jak přesvědčovat druhé a konkurenci.
V kurzu se naučíte:
- jaký obor si vybrat
- jaké kroky vedou k úspěchům
- jak komunikovat s jinými lidmi
- jak se odlišit od ostatních
- jaký je styl práce úspěšných lidí
Kurz je plný informací o tom, jak být úspěšnější, než jiní lidé. Ačkoliv jsou si všichni lidé geneticky podobní, někteří jsou velmi úspěšní a jiní svůj život doslova promrhají.
(zobrazit celý popis kurzu)
Úspěšní lidé dělají více správných věcí, než ostatní. Tak se pojďme podívat, které věci to jsou a jak se smysluplně odlišit od ostatních.
Lekce kurzu:
Jak nám pomůže David a Goliáš? Podnikání je válka. Válka v míru, válka o peníze. Jak uspět změnou pravidel hry? Dvě strategie k mimořádnému úspěchu
Lindyho efekt. Ve kterých oborech je nesmírně těžké se prosadit a ve kterých je to mnohem lehčí.
Kupecké počty a seznam kroků vedoucích k úspěchům
Jaké špatné postoje škodí? Šokující vztah mezi úspěchem a oblíbenosti. Sedm dobrých rysů psychopatie.
Důslednost, dochvilnost, duševní lenivost a soudnost. Proč je důležitější vypadat kompetentně, než být kompetentní. Soustředění je jedna z mála oblastí, kde extrémy prospívají.
Silné stránky, efektivní styly práce a orientace na skutečný přínos. Jak přidávat hodnotu.
Co je největší optimistickou chybou? Co řeší dobrý plánovací systém? Jak vést poznámky.? A proč SMART cíle nestačí?
Problém plného šatníku a syndrom Netflix.
Kolik realit máme. Intersubjektivní realita a jak uspět změnou realit.
Tři pravidla dobrých vztahů. Networking. Jak přesvědčit druhé.
Jak ukecat muže. Jak ukecat ženu.
Do kterého oka se dívat? Jak využijete toho, že pravou stranu si spojujeme s tím kladným a levou s tím záporným.
Cenové zjednodušování, nabídkové zjednodušování a předvídatelnost. Značka je záruka předvídatelnosti.
Proč jsou výzkumy trhu novinek vyhazováním peněz. Testování místo průzkumu trhů. Shrnutí projektů Iva Tomana za 30 let. 90 % novinek nevytvoří zisk.
Mýtus o kladném vlivu konkurence. Jak vlády podporují monopoly. Konkurenčnímu boji se co nejvíce vyhýbejte. S jakou cenou se prosadíte.
Proč přímý prodej není pro každého. Myšlení prostitutek. Lovci a hlídači ohně. Prodejci nemají respekt společnosti
Jak sepíšete oblasti, ve kterých budete nejlepší a které vás současně odliší. Co dělat po dosažení úspěchu?
Základní strategie jak neustrnout.
Zde můžete komunikovat s lektorem a ostatními účastníky kurzu.
O lektorovi:
Ivo Toman
14 kurzů
Ivo Toman (*1966) je známý český školitel, motivátor, autor 16 knih a desítek audiopřednášek a videoškolení. Jeho oborem je osobní rozvoj, prodej, marketingová psychologie a motivace.
Má vrozený zdravotní handicap – Touretteův syndrom, který ho nutí hledat efektivnější potupy k úspěchu než stačí „normálním“ lidem. Díky tomu se vypracoval ve špičku ve svém oboru. Vyškolil desítky tisíc lidí a prodal přes půl milionů knih i nahrávek.
Ivo Toman získal tato ocenění:
- 2008 Zařazení do Almanachu 1000 Leaders of Czech Republic.
- 2009 Malý delfín Marketér roku 2009 České marketingové společnosti.
- Cena Panta Rhei Awards „Nejprodávanější český autor za rok 2011 na Slovensku“.
- Osobnost vzdělávání dospělých v kategorii Praktická aplikace vzdělávání dospělých a andragogiky za rok 2015.
- Český bestseller za rok 2018 za knihu Kurvítka v hlavě.
- Nominace na Cenu Miloslava Švandrlíka za rok 2019 za knihu Božka.
Hana Hlávková
4.9.2023
Kurz je velice vhodný pro toho, kdo má problém se prosadit. Člověk by měl stále na sobě pracovat a rozvíjet se. A také si ujasnit, co je pro něho důležité.